نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲

تماشا کنید: مروری دوباره بر داستان سریال Lost در کم‌تر از ۴ دقیقه!

سریال Lost یکی از خاطره‌انگیز‌ترین سریال‌هایی است که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ پخش می‌شد و داستان گروهی از بازماندگان را در جزیره‌ای متروک روایت می‌کرد. حال انیمیشنی ۴ دقیقه‌ای منتشر شده که داستان این سریال را به طور خلاصه شرح می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

سریال Lost توسط شبکه ای‌بی‌سی در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ و در طی ۶ فصل با مجموع ۱۲۱ اپیزود پخش شد که داستان گروهی از مسافران پرواز شماره ۸۱۵ را روایت می‌کرد که به دلیل سقوط هواپیما‌یشان در یک جزیره دور‌افتاده زندانی شده بودند. هریک از مسافرین این پرواز رازی در دل خود دارد که اکثرا به گذشته نه چندان خوب آن‌ها مربوط می‌شود. در این بین در جزیره متروکه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و در جای‌جایِ این منطقه شاهد سیستم‌های امنیتی، پناه‌گاه‌های زیرزمینی و همچنین گروهی از بومی‌های منطقه هستیم که رفتار چندان دوستانه‌ای با مسافرین نجات یافته از سقوط هواپیما ندارند. به‌علاوه یک مِه سیاه‌رنگ هم وجود در جزیره دیده می‌شود و تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا سریال Lost به یکی از مرموز‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شود.

این سریال و اپیزود‌های مختلف آن به کارگردانی چند نفر ساخته شده بودند که از میان آن‌ها می‌توان جی‌.جی.آبرامز، جک بِندِر و استفن ویلیامس را نام برد. از بازیگران بی‌شمار فیلم هم می‌توان به نوین اندروز، امیلی دی راوین و متیو فاکس اشاره کرد. اگر این سریال ۸۷ ساعته را در زمان خودش مشاهده کردید و دوست دارید تجدید خاطره‌ای با آن داشته باشید، یا اگر شانس دیدن آن را نداشتید و قصد دارید تا کمی با داستان فیلم آشنا شوید، تماشا ویدیو انیمیشنی زیر را که خلاصه‌ای کوتاه از داستان آن است، به شما پیش‌نهاد می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

نظرات خود را در مورد این ویدیو با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده