نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

صحبت های کارگردانان فیلم کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی در رابطه با فاز سوم دنیای سینمایی مارول

۴ ماه دیگر و با اکران فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ (Captain America: Civil War) مارول وارد فاز سوم دنیای سینمایی خود خواهد شد و کارگردانان این فیلم درباره آینده دنیای سینمایی مارول مصاحبه‌ای انجام دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند ماه دیگر کمپانی مارول با اکران کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌، به صورت رسمی وارد فاز سوم دنیای سینمایی خود خواهد شد. تا به حال از این فیلم علاوه بر تریلر، عکس‌ها و داستان کلی‌ آن‌ مشخص شده اما این دلیل نمی‌شود که هنوز سوالات زیاد بی‌پاسخی درباره این فیلم وجود نداشته باشد. جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم اخیرا در مصاحبه‌ای که با سینا اینترتینمنت انجام داده‌اند، جزئیات بیشتری از شخصیت‌های اسپایدرمن، کاپیتان آمریکا و مواردی مختلف دیگری از فیلم دادند.

وارد کردن اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول یکی‌ از بحث‌های مهم این مصاحبه بود. آنتونی روسو، درباره نسخه‌ای که آنها از اسپایدرمن در این فیلم ارائه می‌دهند، چنین گفت:

ما می‌خواستیم در باره این شخصیت اینگونه فکر کنیم که چه می‌شد که او در محله کویینز امروزی زندگی می‌کرد، زندگی‌ او چگونه است، رابطه‌اش با عمه‌اش که با او زندگی‌ می‌کند از چه جنسی‌ است. ما چگونه می‌توانیم این کاراکتر و رابطه‌هایش را با دیگران مدرن بکنیم. هدف اصلی‌ ما در رابطه با اسپایدرمن امروزی کردن وی بود.

پس از این فیلم، این دو کارگردان پروسه ساخت انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت را آغاز خواهند کرد که قرار است در دو قسمت ساخته شود. جو روسو در این‌باره گفت:

چه فیلم جنگ داخلی‌ و چه فیلم جنگ بی‌نهایت، هر دو، فیلم‌های بسیار بزرگی هستند و بسیاری از شخصیت‌ها اتفاقات عجیب و مهمی برایشان رخ خواهد داد. این اتفاق زمانی‌ می‌افتد که شما داستان‌های زیادی برای تعریف کردن داشته باشید. ما برنامه داریم که برای بسیاری از این شخصیت ها، سفر احساسی‌ آنها را در این فیلم‌ها تعریف کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

اینکه این دو کارگردان برنامه دارند در فاز بعدی فیلم‌های سینمایی مارول به احساسات درونی‌ شخصیت‌ها ورود کنند، نکته بسیار جالبی‌ است. علاوه بر این، هنوز مکان دو عدد از سنگ‌های بی‌نهایت (Infinity Stones) مشخص نشده است اما این احتمال وجود دارد که پیش از فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت، مکان این دو سنگ مشخص شود. آیا مکان یکی‌ از آنها در فیلم جنگ داخلی‌ مشخص خواهد شد؟ به نظر می‌رسد باید تا زمان اکران فیلم منتظر بمانیم.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. در این فیلم ما شاهد بازگشت کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا خواهیم بود که در این داستان رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ وی را همراهی می‌کنند.

همچنین سباستین استن در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان به همراه چدویک بوزمن در نقش تی چالا/پلنگ سیاه، امیلی ون‌کمپ در نقش شارون کارتر/مامور ۱۳، دنیل برول در نقش بارون هلموت زیمو، فرانک گریلو در نقش براک روملو/کراس بونز، ویلیام هرت در نقش ژنرال تادیوس “آذرخش” راس و پل راد در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ایی در فیلم حضور خواهند داشت

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم چندی پیش بود که دلیل اصلی جنگ بین کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در فیلم مشخص شد. هم‌چنین پیش از آن الیزابت اولسن درباره این فیلم گفته بود که جنگ داخلی بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده