نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷

اپیزود هفتم فیلم جنگ ستارگان در ابتدا Shadow of the Empire نام داشت

هفتمین قسمت ازسری فیلم‌های استار وارز چندی پیش با نام The Force Awakensاکران شده و در حال شکستن رکور‌د‌های مختلف در زمینه فروش است! با این حال به نظر می‌رسد که این فیلم قرار بود در ابتدا Shadow of the Empire نام داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

در حال حاضر محبوبیت عبارت «نیرو بیدار می‌شود» به حدی رسیده که تمام طرفداران سری استار وارز قسمت هفتم فیلم را با این نام می‌شناسند. با این حال پابلو هیدالگو، مدیر اجرایی لوکاس فیلم، اخیرا اعلام کرده که این فیلم در ابتدا Shadow of the Empire نام داشته است.

عبارت سایه امپراطوری برای طرفداران سری جنگ ستارگان بسیار آشنا است. چرا که رمانی با اسم Shadows of the Empire در سال ۱۹۹۶ و در حد فاصل بین فیلم‌های The Empire Strikes Back و Return of the Jedi منتشر شد که نویسنده آن استیو پِری بود. از داستان این رمان بعد‌ها برای ساخت تعدادی کامیک و بازی ویدیویی الهام گرفته شد.

البته دلیل این تغییر نام مشکلات حقوقی یا مسائل این‌چنینی نبود. چرا که این کتاب هیچ ارتباطی با شش فیلم قبلی سری جنگ ستارگان ندارد و داستان آن در یک کهشکان کاملا متفاوت روایت می‌شود. ولی لوکاس فیلم تصمیم گرفته است تا از این نام در فیلم خود استفاده نکند.

به نظر شما کدام یک از اسامی مذکور برای آخرین قسمت از فیلم‌های استار وارز مناسب‌تر است؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده