نویسنده: تیم زومجی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۳

بهترین بازی چند نفره سال ۲۰۱۵

ندای وظیفه‌ی امسال برای ما تجربه‌ای توام با خوبی و بدی بود. بد از نگاه بخش داستانی که دیگر رنگ و بوی سابق را ندارد و بیشتر شبیه فیلم های علمی‌ تخیلی دست چندمی شده، و خوب به خاطر اینکه Black Ops 3 یکی از بهترین بخش‌های چندنفره‌ی آنلاین این روزها را دارد. اگر کمی واقع‌بین باشیم، بخش مالتی پلیر نوآوری خاصی ندارد، اما الگوپذیری بالای تیم سازنده‌ی بازی و جمع‌آوری ویژگی‌های خوب محصولات موفق دیگر در یک جا، نتیجه‌ای کاملا راضی‌کننده را تحویل مخاطب داده است.

سخت است این روزها بتوانیم نوآوری خارق‌العاده‌ای در بازی‌ها پدید بیاوریم. بیشتر استانداردها در یکی دو دهه‌ی قبل تعریف شده و بازی‌سازان باید در نحوه پیاده‌سازی سبک‌ها خلاقیت به خرج دهند. این دقیقا جایی است که Black Ops 3 و تیم سازنده‌ی آن درخشیده‌اند. قسمت‌‌هایی از بازی قبلی، کمی Titanfall و اضافه کردن چاشنی قهرمانی یا همان هیروها که اینجا به اسم اسپشیالیست‌ها (متخصص‌ها) شناخته می‌شوند، تنها بخشی از حرکت خوب تری‌آرک در همگام‌سازی بازی خود با نظر و نیاز گیمرها بوده است. از سوی دیگر پیاده سازی عالی نقشه‌های بازی در کنار تنوع بالای حالت‌ها که هر یک از دیگری جذاب‌تر هستند، بخش چند نفره Black Ops 3 را پرورش دادند.

موفقیت بخش چند نفره‌ی Black Ops 3 با این که برای بیشتر ما اتفاقی فرخنده است، اما در حقیقت زمینه‌ساز بیرون رانده شدن بخش داستانی در آینده‌ی مجموعه خواهد شد. شاید هم نشود، اما هر سال که می‌گذرد و افت و خیز‌های بخش داستانی بیشتر می‌شود، به این مسئله پی می‌بریم؛ ولی بهتر است نفوس بد نزنیم! اگر دنبال یک بخش چند نفره‌ی جذاب با گیم‌پلی سریع، نقشه‌های متنوع و حالت‌های چالش برانگیز هستید، Black Ops 3 یکی از بهترین‌های چند سال اخیر است و امسال هم همه را کنار زده است!


حالا نوبت شما است تا بهترین بازی چند نفره سال ۲۰۱۵ را انتخاب کنید:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده