نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Total War: Warhammer و معرفی نیرو‌ی سواره‌ نظام نژاد اُرک

استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Total War: Warhammer منتشر کرده که نیرو‌های گرازسوار گروه ارک‌ها را نشان می‌دهد. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

Warhammer اولین نسخه از سری بازی‌های Total War است که با حال و هوا و فضایی تخیلی - افسانه‌ای عرضه می‌شود. این بازی که قرار است در سال ۲۰۱۶ توسط سگا برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، لینوکس، مک و Steam OS منتشر شود، تلفیقی از استراتژی نوبتی و همزمان است که همانند نسخه‌های پیشین سری Total War نبرد‌های وسیع آن به شکل همزمان و قسمت‌های شهر‌سازی و کنترل شهر‌ها و نیرو‌ها به شکل نوبتی خواهند بود.

در این بازی همچنین شاهد حضور کلاس‌های مختلفی از شخصیت‌ها خواهیم بود که از میان آن‌ها می‌توان به انسان‌ها، دوارف‌ها (کوتوله‌ها)‌، خون‌آشام‌ها و ارک‌ها اشاره کرد که هریک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و طراحی‌های متمایزی دارند. حال کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که نیرو‌های سواره نظام ارک‌ها را نشان می‌دهد. این نیرو‌ها که با نام طولانی Savage Orc Boar Boyz Big’Uns معرفی شده‌اند، سوار بر گراز در میدان نبرد حاضر می‌شوند و بدون هیچ ترسی به نیرو‌های دشمن یورش خواهند برد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

|

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده