نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید:‌ گیم پلی و محیط های فوق‌ العاده بازی Unravel

امروز ویدیو جدیدی از گیم‌پلی Unravel، بازی مستقل بسیار مورد انتظار کولدوود اینتراکتیو منتشر شد که در آن‌ می‌توان محیط‌های فوق‌العاده زیبای بازی و معماهای منحصر به فرد آن‌ را مشاهده کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای ویدیو همراه باشید.

مارتین ساهلین، سازنده بازی مستقل بسیار مورد انتظار Unravel، از زمان معرفی‌ بازی خودش در جریان کنفرانس خبری الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3، با تحسین بسیاری از افراد مواجه شده است. وی امروز ویدیو جدیدی از این بازی منتشر شد که محیط‌ها و پازل‌های منحصر به فردش را نشان می‌دهد. همانطور که ساهلین در توضیحات این ویدیو می‌گوید، با اینکه داستان Unravel توسط کلمات روایت نمی‌شود، اما محیط‌های بازی به قدری زیبا طراحی شده‌اند که هر کدام داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارند.

بازی پلتفرمر - معمایی Unravel دارای محیط‌های فوق‌العاده زیبایی است. در این ویدیو، علاوه بر دیدن این محیط‌ها، ساهلین به طرفداران توضیح می‌دهد که چه چیزی منبع الهام ساخت این محیط‌ها شده است. همچنین وی و تیمش در کمپانی کولدوود اینترکتیو، روش‌های خلاقانه جدیدی را برای تعریف کردن داستان خود بدون استفاده از یک خط دیالوگ در این بازی استفاده کرده‌اند:

|

بازی Unravel شما را در نقش یک عروسک نخی به نام یارنی قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی بر اساس نخی بودن این شخصیت طراحی شده و بسیاری از معماهای بازی نیازمند این هستند که شما با استفاده از نخ‌های شخصیت بازی، آنها را حل کنید و باید در این‌کار استراتژی داشته باشید. زیرا اگر قبل از رسیدن به چک‌پوینت تمام نخ‌های تشکیل دهنده شخصیت را استفاده کرده باشید، امکان پیشروی بیشتر نخواهید داشت و این مساله باعث می‌شود که معماهای بازی نیاز به فکر کردن زیاد داشته و چالش برانگیز باشند. همانطور که قبلا هم در دیگر ویدیوهای منتشر شده از بازی دیده بودیم، طراحی محیط‌ها و شخصیت بازی واقعا چشم نواز است.

بازی Unravel در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی‌ و ایکس‌باکس وان و فقط به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ پوند / ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین کاربران سرویس EA Access، یک هفته زودتر می‌توانند از طریق این سرویس انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان بازی را تجربه کنند و در صورت تصمیم به خرید بازی، از ده درصد تخفیف برخوردار شوند.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده