نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اپیک گیمز نسخه آزمایشی Unreal Engine 4.11 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد

کمپانی اپیک‌گیمز نسخه آزمایشی آنریل انجین 4.11 را معرفی کرد و برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار داده است که تغییراتی نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اپیک گیمز پس از معرفی رسمی اولین نسخه آزمایشی از Unreal Engine 4.11 اعلام کرده که این نسخه بدون شک دارای ناپایداری‌ها و مشکلات زیادی خواهد بود. به همین دلیل هم از توسعه‌دهندگانی که این نسخه را استفاده خواهند کرد درخواست کرده است که هرگز از آن برای فعالیت‌های جدی بازیسازی استفاده نکنند و فقط به عنوان یک موتور بازیسازی آزمایشی آن را امتحان کنند.

اپیک همچنین اعلام کرده که مدت زمان آزمایشی بودن این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی بیش‌تر خواهد بود تا تمام باگ‌ها و مشکلات احتمالی آن شناسایی و رفع شوند. به‌علاوه اپیک در ابتدا قصد داشت تا اولین نسخه آزمایشی آنریل انجین 4.11 را اندکی بعد و پس از اعمال برخی بهبود‌ها عرضه کند که به دلیل مصادف شدن با تعطیلات سال نوی میلادی، تصمیم گرفت تا این نسخه را زودتر عرضه کند. این مسئله علی‌رغم این‌که باعث خواهد شد تا توسعه‌دهندگان زمان بیش‌تری [به سبب تعطیلات] برای امتحان کردن آن داشته باشند، باعث ناپایدار‌تر بودن این نسخه نسبت به نسخه آزمایشی Unreal Engine 4.10 نیز می‌شود.

411p1_Banner-770x250-959233317_w_600

لازم به‌ذکر است که نسخه 4.11 موتور بازی‌سازی آنریل انجین برخی تغییرات و ویژگی‌های جدید نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. اولین تغییر، اضافه شدن یک مدل سایه‌زنی جدید برای هر‌چه طبیعی‌تر شدن مدل‌های مربوط به چشم‌ها، لباس‌ها و مدل‌سازی مو می‌شود. همچنین این نسخه از پلتفرم‌های جدیدی نیز پشتیبانی می‌کند که از آن‌ها می‌توان به Metal در سیستم‌عامل مک و Visual Studio 2015 در ایکس‌باکس وان اشاره کرد.

نسخه 4.11 موتور بازیسازی آنریل انجین هم اکنون از طریق Epic Game Launcher در دسترس توسعه‌دهندگان است و اپیک از افرادی که آن را آزمایش می‌کنند خواسته که باگ‌های این نسخه آزمایشی را از طریق سایت مربوطه گزارش دهند.

منبع: Tom's Hardware


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده