نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نسخه اول Assassin's Creed قرار بود بخش چند نفره داشته باشد

در جریان کنفرانسی که در موزه علم و صنعت پاریس برگزار شد، ژولین مرکرون، مدیر اسبق تکنولوژی یوبی‌سافت، اعلام کرد که نسخه اولیه بازی قرار بود که دارای بخش چند نفره باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ژولین مرکرون، مدیر اسبق تکنولوژی کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت، در جریان کنفرانسی که درموزه علم و صنعت پاریس برگزار شد، ضمن صحبت کردن درباره موارد مختلف، اعلام کرد که بازی اولیه Assassin's Creed قرار بود که یک بخش چند نفره داشته باشد و همچنین در بازی باگی وجود داشت که اگر در یک زمان مشخص یک کنترلر دوم را به دستگاه وصل می‌کردید، یک اساسین دوم ظاهر می‌شد. وی از این مساله که این باگ رفع شده است یا خیر، اطلاعی ندارد.

دلیل وجود این باگ نیز این بود که تیم آنها فکر می‌کرد که ویژگی‌ چند نفره بازی به طور کامل غیر فعال شده است و این ویژگی‌ها را قبل از عرضه بازی تست نکرده بودند.

با توجه به این نکته که Assassin's Creed: Syndicate، جدیدترین بازی این سری، بخش چند نفره ندارد، صحبت‌های مرسرون بسیار جالب به نظر می‌رسد.

اولین نسخه بازی Assassin's Creed در سال ۲۰۰۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر بسیار مثبت منتقدین و بازیکنان را جلب کند. از آن زمان تا به حال بازی‌های بسیار زیادی از این مجموعه برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده که جدیدترین آنها Assassin's Creed: Syndicate بود که در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و با اینکه نتوانست به موفقیتی مانند نسخه‌های اولیه دست پیدا کند، نسبت به نسخه‌های دو، سه سال اخیر بازی، با استقبال بیشتری روبرو شد.

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده