نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

استودیو راک‌اِستِدی احتمالا به ساخت بازی‌های بیشتری از شخصیت Batman خواهد پرداخت

بازی Batman: Arkham Knight قرار بود خداحافظی افسانه‌ای استودیو راک‌اِستِدی با این مجموعه باشد. اگرچه تمام شواهد به واقعیت‌ داشتن این مسئله اشاره می‌کند، اما ظاهرا هنوز کار راک‌استدی با سری بازی‌های بتمن به اتمام نرسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Batman: Arkham Knight قرار بود خداحافظی باشکوهِ راک‌استدی با شوالیه تاریکی گاتام و مجموعه بتمن آرکام باشد. با این حال با توجه به صحبت‌های جدید سِفتون هیل، مدیر نوآوری این مجموعه، احتمال این وجود دارد که در آینده شاهد بازی‌های بیشتری از سوی راک‌استدی برای شوالیه شنل‌پوش باشیم.

در مصاحبه ویدیویی که هیل اخیرا برگزار کرد و در آن به سوالات طرفداران پاسخ می‌داد، در پاسخ به یکی از سوال‌های علاقه‌مندان مبنی بر این‌که آیا بازی Batman: Arkham Knight آخرین محصول آنها از مجموعه بازی‌های بتمن خواهد بود یا خیر پاسخ عجیبی داد.

هیل در پاسخ به این سوال تنها از کلمه «خُب» استفاده کرد و در پایان این کلمه تصویری ظاهر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Batman Arkham Knight

اگرچه این عکس‌العمل هیچ چیزی را ثابت نمی‌کند، اما پاسخ‌دادن به این سوال آسان آن هم با این روش عجیب و غریب احتمال این‌که پاسخ این سوال «خیر» بوده است را بیشتر می‌کند.

اگرچه این استودیو در سه‌گانه این مجموعه هربار به شکل مخصوص خود طرفداران را شگفت‌زده کرد، اما به‌شخصه دوست دارم راک‌استدی داستان‌های دیگر کتاب‌های کمیک دی‌سی را امتحان کند و محصولات دیگری مانند یک بازی از سری Justice League تولید کند.

بازی Batman: Arkham Knight، آخرین قسمت از مجموعه بتمن آرکام، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در راستای اخبار مربوط به این بازی، می‌توانید از طریق زومجی با بروزرسانی جدید بازی بتمن: آرکام نایت برای رایانه‌های شخصی و انجام بهینه‌سازی و رفع مشکلات فراوان در این نسخه از بازی بیشتر آشنا شوید. علاوه براین، همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به محتویات بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Batman: Arkham Knight را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید راک‌استدی در آینده همچنین به تولید بازی‌های بیشتری از شخصیت محبوب بتمن ادامه دهد؟

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده