نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

شخصیت های مونث در بازی Final Fantasy XV نقش مهمی خواهند داشت

طی مصاحبه‌ای که به تازگی با هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV انجام شده، وی از نقش شخصیت‌های مونث و وجود جادو در بازی صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

برخی از کاربران با تجربه نسخه دمو بازی Final Fantasy XV از کمبود شخصیت مونث در بازی شکایت کردند. اگر این نسخه را تجربه کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که تنها شخصیت مونثی که در این دمو حضور داشت کسی جز سیندی (Cindy) نبود.

درطول مصاحبه‌ی جدیدی که با تاباته انجام شده، وی گفته در نسخه نهایی بازی شخصیت‌های مونث قابل‌توجهی حضور خواهند داشت که نقش مهمی را در داستان اصلی ایفا خواهند کرد:

پسرانی که در داستان بازی وجود دارند و بازیکنان هم داستان آنها را دنبال می‌کنند، درطول مسیر خود با شخصیت‌های مونث زیادی برخورد خواهند کردند که داستان بازی را گسترش خواهند داد.

تاباته در صحبت‌های خود گفته است از شخصیت‌های مونث تنها برای تولید یک معشوقه برای شخصیت‌های مذکر استفاده نشده و با انتشار بازی، علاقه‌مندان متوجه اهمیت و نقش آنها در داستان خواهند شد. وی همچنین تایید کرده شخصیت‌های مونث قدرتمندی هم در جبهه‌ی دشمنان حضور خواهند داشت.

بهتر است صحبت‌کردن در رابطه با اهمیت شخصیت‌های مونث در بازی را کنار بگذاریم و به سراغ صحبت‌های تاباته در رابطه با نقش جادو در بازی Final Fantasy XV بپردازیم.

در بازی دو نوع جادو مختلف وجود خواهد داشت. نوع اول «جادوی عادی» است که تمام شخصیت‌های دنیای بازی می‌توانند از آنها استفاده کنند. اما نوع دوم شامل جادوهای قدرتمندی می‌شود که تنها «خانواده‌های سلطنتی» توانایی استفاده از آنها را دارند.

اگرچه تاباته در رابطه با قابلیت جادوهای مختلف در بازی صحبت نکرده، اما ظاهرا خانواده‌های سلطنتی در بازی Final Fantasy XV به جادوهای قدرتمندی دسترسی خواهند داشت که با آنها می‌توانند صدمه زیادی را به دشمنان خود برسانند.

بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه دمو این بازی هم‌اکنون برای کسانی که بازی Final Fantasy Type-0 HD را خریداری کردند به‌صورت رایگان در دسترس است.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده