// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نسخه پلی‌استیشن ویتا The Banner Saga با کمک سونی ساخته می‌شود

اخیرا سونی اعلام کرده که در راستای ساخت نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی The Banner Saga به ورسوس اویل، ناشر بازی کمک خواهد کرد. مدتی قبل استویک اعلام کرده بود که عرضه نسخه پلی‌استیشن ویتا به دلیل مشکلاتی جدی در تولید با تاخیر مواجه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جیو کورسی از مقامات اجرایی پلی‌استیشن که بر روی سن  پلی‌استیشن اکسپرینس امسال نیز حضور داشت، این خبر را از طریق پستی در توییتر تایید کرد. تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن ویتا The Banner Saga تاکنون اعلام نشده است اما بر طبق پست کورسی در توییتر، سال آینده جزئیات بیشتری از این بازی اعلام خواهد شد. پست کورسی به شرح زیر است

خبر فوق‌العاده! ما مشغول همکاری با vs_evil در جهت ادامه ساخت #BannerSaga #Vita هستیم. خبرهای بیشتری در سال ۲۰۱۶ اعلام خواهد شد. کریسمس مبارک!

هفته گذشته جان واتسون، مدیر فنی استویک اعلام کرده که بازی‌ساز نامعلوم ساخت نسخه پلی‌استیشن ویتا و کنسول‌های نسل هشتمی (پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان) را به عهده گرفته است. اما این بازی‌ساز در انجام این امر به مشکل برخورده و هیچ راهی برای بازگشت هزینه‌ها وجود ندارد. خوش‌بختانه بازی‌ساز جایگزین سریعا ادامه روند را به عهده گرفته و نسخه کنسول‌های نسل هشتمی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با این‌حال ساخت نسخه پلی‌استیشن ویتا به بعد موکول شد. بهمین دلیل سونی قصد دارد در جهت ساخت این نسخه به ورسوس اویل یاری برساند. واتسون درباره این نسخه چنین می‌گوید:

از همان روز اول نسبت به نسخه پلی‌استیشن ویتا هیجان‌زده بودم و بسیار علاقه‌مندم که Banner Saga را بر روی ویتا تجربه کنم. اما حقیقت امر این است که تیمی کوچک و با بودجه محدود تاثیر جبران‌ناپذیری بر روی سرعت پیشرفت پروژه داشته‌اند. استوییک تنها از چهار کارمند تمام وقت تشکیل شده است که تمام آن‌ها مشغول کار بر روی Banner Saga 2 هستند.

اخیرا اعلام شد که نسخه کنسول‌های نسل هشتمی The Banner Saga در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۲ دی ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد. همچنین دومین قسمت از این سه‌گانه در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این بازی که نسخه تحت ویندوز آن با قیمت ۱۴.۹۹ پوند در استیم به فروش می‌رسد، به عنوان یکی از برترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۴ از دیدگاه زومجی برگزیده شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده