نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

لیست پیش از نهایی نامزد‌های بخش جلوه های ویژه اسکار اعلام شد

آکادمی هنرهای تصویری آمریکا، امروز لیست پیش از نهایی نامزد‌های بخش جلوه‌های ویژه اسکار سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد. در این لیست نام ده فیلم دیده می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالیکه کمتر از یک ماه به اعلام لیست نهایی نامزدهای هشتاد و هشتمین مراسم اسکار باقی‌ مانده است، آکادمی هنرهای تصویری آمریکا، امروز لیست پیش از نهایی نامزدهای شاخه جلوه‌های ویژه را اعلام کرد که در زیر می‌توانید این لیست را ببینید:

اعضای شعبه‌ جلوه‌های ویژه آکادمی، در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۹ دی ۱۳۹۴) ، ده دقیقه جدا شده از هر فیلم را تماشا می‌کنند تا در انتها رای خود را اعلام کنند و ۵ نامزد نهایی این شاخه برای حضور در هشتاد و هشتمین مراسم اسکار مشخص شوند.

فهرست نهایی نامزدهای مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ نیز در تاریخ پنجشنبه، ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۴ دی) در سالن ساموئل گلدوین در بورلی هیلز اعلام خواهد شد. همچنین هشتاد و هشتمین مراسم اسکار، در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند) در دالبی تیاتر هالیوود برگزار خواهد شد. شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی وظیفه پخش زنده این مراسم را در  ایالات متحده بر عهده دارد. همچنین این مراسم در ۲۲۵ کشور دیگر به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده