نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

سرپرست پیشین توسعه‌دهندگان Fox Engine: پروژه بعدی کوجیما خارق‌العاده خواهد بود

مدیر ارشد سابق در بخش فناوری کونامی بر این باور است که ساخته‌ی بعدی هیدئو کوجیما، بازی‌ساز افسانه‌ای ژاپنی، اثری ممتاز خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

ژولین مرکرون (Julien Merceron)، سرپرست سابق توسعه‌دهندگان موتور فاکس، امروز طی کنفرانسی در موزه‌ی «شهر علم و فناوریِ» پاریس به اظهارنظر درباره‌ی ساخته‌ی جدید هیدئو کوجیما، خالق پرآوازه‌ی سری Metal Gear، پرداخت. وی که قرار است تا چندی دیگر به باندای نامکو بپیوندد، عنوان کرد که علاقه‌مند است تا در آینده دوباره با کوجیما همکاری کند؛ حتی اگر چنین موردی فعلاً در دستور کار نباشد. مرکرون همچنین از بابت اینکه پروژه‌ی بعدی کوجیما «خارق‌العاده» خواهد بود، ابراز اطمینان کرد.

هیدئو کوجیما پس از جدا شدن از کونامی، هم‌اکنون در استودیوی تازه‌تاسیس‌اش (که با استودیوی قبلی‌اش،کوجیما پروداکشنز، هم‌نام است) سرگرم برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی متفاوت است. این بازی که قرار است برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود، ارتباطی با سری‌های متال گیر و سایلنت هیل نخواهد داشت؛ ضمن آنکه کوجیما از آن به‌عنوان «تجربه‌ای کاملاً جدید» یاد کرده است. البته در این میان، کونامی هم بی‌کار ننشسته و جهت ساخت نسخه‌ای جدید از متال گیر نیرو استخدام می‌کند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده