نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

بزرگترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان، ۳۰ ساعت مداوم به تماشای این سری پرداخت!

مجموعه سینمایی The Alamo Drafthouse مسابقه‌ای را برگزار کرد تا بزرگ‌ترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان را مشخص کند و شخصی‌ به نام جیم باردن، پس از ۳۰ ساعت و تماشای تمام فیلم‌های این مجموعه توانست به عنوان بزرگ‌ترین طرفدار این مجموعه دست پیدا کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مجموعه سینمایی The Alamo Drafthouse اخیرا مسابقه‌ای را برگزار کرد تا در طی‌ آن‌ بتواند بزرگ‌ترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان در آمریکا را پیدا کند. به همین منظور این سینما از ۹ نفر از طرفداران این مجموعه دعوت کرد تا به سالن معروف آنها واقع در شهر آستین ایالت تگزاس بیایند و سه‌گانه اول و دوم و نسخه‌های مختلف The Force Awakens، فیلم جدید این مجموعه را تماشا کنند. برنده این مسابقه شخصی‌ به نام جیم باردن بود. وی که اصالتا اهل شهر آستین است، در یک ماراتن ۳۰ ساعته، ۱۵ فیلم مجموعه جنگ ستارگان را تماشا کرد! این مساله به این معنی است که وی پشت سر هم ۹ بار جدیدترین فیلم این مجموعه را تماشا کرده است!

وی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داد، درباره اینکه چگونه توانسته در طول مدت ۳۰ ساعت بیدار و سالم بماند، صحبت‌هایی‌ کرد:

فکر می‌کنم من یک روش علمی‌ اتخاذ کردم و پیش از آغاز این ماراتن، برای آن‌ برنامه‌ریزی کردم.

وی در ادامه گفت که او از ترفندها کوچکی مانند جویدن آدامس نعنایی و بو کردن لیمو استفاده کرده تا خوابش نبرد و از خوردن نوشابه‌های انرژی زا و غذاهای سنگین خودداری کرده و به جای آن‌، با خوردن وعده‌های غذایی سبک، خوراکی‌های سالم و یک قهوه در هر ۶ ساعت، توانسته بدن خود را در این ۳۰ ساعت سرپا نگه دارد.

دانلود تریلر با کیفیت 360p | دانلود تریلر با کیفیت 720p

همچنین وی در ادامه گفت ۹ بار دیدن فیلم Star Wars The Force Awakens این فیلم را برای او خراب نکرده است و باعث شده که بتواند تمام جنبه‌های مختلف فیلم را مورد بررسی‌ قرار بدهد و یک نظر واقعی‌ درباره آن‌ داشته باشد. بنا به گفته‌های او، این مساله که بتوانید در هر بار تماشا کردن جنبه‌های مختلف فیلم را مورد بررسی‌ قرار دهید و هیچ نکته مهمی از فیلم را از دست ندهید، باعث می‌شود که بتوانید یک نظر درست و واقعی درباره فیلم داشته باشید.

هنگامی که از وی سوال شد که آیا او باز هم فیلم را خواهد دید یا خیر، باردن در پاسخ گفت وی احساس می‌کند که دچار سندرم استکهلم (سندرم استکهلم پدیده‌ای است روانی که در آن گروگان حس یکدلی و همدردی و احساس مثبت نسبت به گروگان گیر پیدا کرده، و در مواقعی این حس وفاداری تا حدی است که از کسی که جان/مال/آزادیش را تهدید می‌کند، دفاع نموده و به صورت اختیاری و با علاقه خود را تسلیمش می‌کند. علت این عارضه روانی، عموماً یک نوع مکانیزم دفاعی دانسته می‌شود) شده است و وقتی‌ به خانه رفته و از خواب بیدار شده، دوست داشته که دوباره فیلم را تماشا کند!

در انتها هنگامی که از وی سوال شد که در رتبه‌بندی فیلم‌های محبوب مجموعه جنگ ستارگان، قسمت ۷ برای وی در چه مکانی قرار می‌گیرد، وی در پاسخ گفت که این فیلم دقیقا در وسط رتبه‌بندی او قرار می‌گیرد. در رتبه‌بندی وی، The Empire Strikes Back مکان اول و Phantom Menace مکان آخر را در اختیار دارد.

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شد. این فیلم توانست در اولین هفته اکران خودش در سرتاسر جهان به فروشی معادل با ۵۱۷ میلیون دلار دست پیدا کند و کماکان در حال جا به جا کردن انواع و اقسام رکوردهای مختلف تاریخ سینما است. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا فیلم می‌تواند رکورد آوتار را نیز بزند و مقام پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند یا خیر.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش به مناسبت اکران فیلم در کاخ سفید،‌ تعدادی از شخصیت‌های معروف آن به عنوان سفیران دیزنی به این مکان رفته بودند. همچنین عوامل سازنده فیلم دنیای ژوراسیک پیام تبریکی برای دیزنی فرستاده بودند و پیشتر، نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت.

نظر شما درباره ۳۰ ساعت تماشای مداوم فیلم‌های این مجموعه چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده