نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

Zenimax اکثر کارمندان استودیو Galway‌ خود را اخراج کرد

استودیو Zenimax online سازنده بازی‌های چند نفره بزرگ (MMO) معروفی مثل نسخه آنلاین بازی  The Elder Scrolls، اکثر کارکنان بخش خدمات مشتری استودیو Galway ایرلند را اخراج کرد. در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

بر اساس اخبار، استودیو ایرلندی زنیمکس به دلیل تعطیل شدن حدود ۳۰۰ کارمند خود را اخراج کرد، این استودیو که در سال ۲۰۱۱ با کمک و سرمایه گذاری دولت ایرلند معرفی شد اکنون کارمندان خود را اخراج کرده است و ظاهرا قصد دارد حیطه کاری خود را تغییر دهد.

به هر حال تعطیلی این استودیو دلیل بر تعطیلی کلی زنیمکس آنلاین نیست چرا که این استودیو همچنان کار خود را در مقر اصلی Hunt Valley مریلند ادامه خواهد داد.

البته انتشار این خبر با واکنش بتسدا مواجه شده که در مورد آن بیانیه زیر را منتشر کرده است:

پس از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه کنسولی بازی Elder Scrolls: Online، ما یک انجمن بزرگ از طرفداران بازی در رایانه‌های شخصی و نسخه‌های کنسولی داریم. با این حال تصمیم گرفتیم تا نزدیک به ۵۰ نفر از اعضای این استودیو را در بخش پشتیبانی کاهش دهیم. این یک رفتار معمول است و به بهبود ارتباطات ما با بازیکنان منجر خواهند. پس رسما اعلام می‌کنیم که خبر اخراج ۳۰۰ نفر از اعضای استودیو ایرلند زنیمکس واقعی نبود و فقط ۵۰ نفر اخراح شده‌اند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده