نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII به شکل کامل صدا‌گذاری خواهد شد

کمپانی اسکوئر انیکس توضیحات جدیدی در مورد نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 ارائه کرده که بر اساس آن این بازی به شکل کامل صدا‌گذاری شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از این که چندی پیش اعلام شد احتمالا نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 به شکل اپیزودیک و چند قسمتی عرضه می‌شود، اخیرا هم تاتسویا نومورا، سازنده بازی و یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده آن، اطلاعات جدیدی در مصاحبه با یک مجله ژاپنی از نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 ارائه کرده‌اند. بر این اساس، تمام دیالوگ‌های این بازی توسط تیمی حرفه‌ای صدا‌گذاری خواهند شد تا بازی حس و حالی امروزی‌تر داشته باشد. نومورا در مورد صدا‌گذاری این بازی گفت:

این بازی به شکلی کامل صدا‌گذاری خواهد شد. البته هنوز برای صدا‌پیشگان بازی و علی‌الخصوص آن‌هایی که در انیمیشن Final Fantasy VII: Advent Children حضور نداشتند تصمیمی گرفته نشده است. ولی صدا‌گذاری‌ها در تمامی بخش‌های بازی، از جمله روابط عاطفی شخصیت‌ها و صحبت‌های رد و بدل شده، ضبط خواهند شد که البته باید سعی کنیم همان حس و حال نسخه اصلی بازی از طریق دیالوگ‌های صوتی نیز القا شود.

کیتاسه همچنین در ادامه به احتمال جهان‌باز بودن این نسخه اشاره کرد و گفت:

هنوز نمی‌توان در این مورد با قطعیت صحبت کرد. ولی در حالت کلی قصد نداریم تا خیلی روی جهان‌باز یا سند‌باکس بودن این بازی وسواس به خرج دهیم. نومورا در حال حاضر بر روی خلق محیط‌های بازی تمرکز دارد و بر اساس چیزی که تا الان از بازی دیده‌ام، در این اثر شاهد تاثیر تصمیمات شخصیت اصلی در جهان بازی خواهیم بود.

همچنین بر اساس صحبت‌های تهیه‌کننده بازی، در این اثر شاهد یک مینی گیم محبوب خواهیم بود:

حضور یکی از محبوب‌ترین مینی‌گیم‌های بازی در این نسخه قطعی است و همچنین تیم سازنده در حال ایده‌پردازی است تا شاید بتوان کار‌های جالب دیگری نیز در مورد مینی‌گیم‌ها انجام داد.

جالب است بدانید که اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ بیستمین سالگرد عرضه نسخه ژاپنی بازی Final Fantasy 7 است. با این حال سازندگان در مصاحبه خود اعلام کردند که فعلا برنامه‌ خاصی برای این رویداد ندارند. به‌علاوه لازم به ذکر است که نسخه بازسازی شده بازی فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد و باید منتظر اخبار آتی در مورد آن باشیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده