نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: حضور باراک اوباما در فصل جدید سریال اینترنتی Comedians In Cars Getting Coffee

به زودی فصل هفتم سریال اینترنتی محبوب Comedians In Cars Getting Coffee آغاز خواهد شد. این شو متعلق به جری ساینفلد، یکی‌ از دوران سازترین کمدین‌های تاریخ است. نکته جالب این فصل، تایید حضور باراک اوباما به عنوان یکی‌ از مهمان‌های آن‌ است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بدون شک جری ساینفلد را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین کمدین‌های معاصر و همچنین یکی از دوران‌سازترین کمدین‌های تمام تاریخ نامید. چندی است که وی به تهیه و ساخت سریال اینترنتی به نام Comedians In Cars Getting Coffee مشغول است و این سریال اینترنتی به زودی پخش فصل هفتم خود را آغاز می‌کند. در این سریال، کمدین‌های مختلف با جری ساینفلد درون ماشین‌های مختلف می‌نشینند و با وی که به نوعی‌ مجری برنامه است، درباره موضوعات مختلف حرف می‌زنند.

امروز با انتشار تریلر فصل هفتم، مشخص شد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در یکی‌ از قسمت‌های فصل جدید، مهمان این برنامه خواهد بود تا در سال پایانی فعالیت خود به عنوان رئیس جمهور، درباره موضوعات مختلفی‌ با ساینفلد حرف بزند. جری ساینفلد با انتشار بیانیه رسمی‌ای درباره این قسمت گفت که وی از زمانی که سن کمی‌ داشته، آرزویش این بوده که روزی فضانورد شود و با اینکه نتوانسته به این آرزو برسد اما گذراندن یک روز کامل با رئیس جمهور آمریکا، هیجانی در همان حد به وی القا کرده است:

طنز فوق‌العاده و سخاوت مثال‌زدنی‌ رئیس جمهور تنها دلایلی بودند که این اتفاق میسر شد. اینکه شما رئیس جمهور باشید و چنین انسان خاکی‌ای باشید که با شما یک روز کامل را بگذارند، دقیقا به من حسی مانند راه رفتن بر روی ماه را داد. آن‌ روز یکی‌ از روزهای فراموش نشدنی‌ زندگی‌ من بود.

در قسمتی‌ که رئیس جمهور آمریکا در آن‌ حضور دارد، وی به همراه جری درون یک کوروت Stingray کوپه متعلق به سال ۱۹۶۳ در سطح شهر به گشت و گذار و صحبت درباره مسائل مختلف می‌پردازد. اولین قسمت فصل هفتم این سریال در تاریخ ۳۰ دسامبر (۹ دی) از شبکه کراکل پخش خواهد شد. در انتها نیز شما را به تماشای تریلر فصل هفتم سریال دعوت می‌کنیم:

|

به نظر می‌رسد که کاخ سفید و سیاستمداران ایالات متحده بسیار به صنعت سرگرمی اهمیت می‌دهند. چند روز پیش نیز به مناسبت اکران فیلم Star Wars The Force Awakens در کاخ سفید، تعدادی از شخصیت‌های این فیلم به عنوان سفیران دیزنی به این مکان رفته بودند.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا شما تا بحال قسمتی از آن را مشاهده کرده‌اید؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده