// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه‌ اولین بسته الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 رسما اعلام شد

چهار نقشه‌ی چندنفره‌ی جدید و یک نقشه جدید حالت زامبی بزودی به همراه Awakening، محتوای قابل دانلود جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه با ویدیو و جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

اکتیویژن امروز رسما اعلام کرد که اولین محتوای قابل دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 اوایل ماه فوریه برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. Awakening  که اولین محتوای قابل دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 محسوب می‌شود به همراه نقشه‌های جدید عرضه خواهد شد.

در جدیدترین ویدیوی منتشر شده می‌توانیم نگاهی اجمالی به Der Eisendrache، جدیدترین نقشه حالت زامبی BlackOps 3 داشته باشیم. این نقشه که هفته گذشته نیز مختصر تبلیغ ویدیویی از آن منتشر شده بود در قلعه‌ای قرون وسطایی زیر بارش سنگین برف صورت می‌گیرد. علاوه بر این Awakening  شامل چهار Mega Gumballs جدید نیز می‌شود.

|

ویدیوی جدید همچنین تصاویری از چهار نقشه حالت چندنفره را به ما نشان می‌دهد:

  • Gauntlet: تنظیم شده در مرکز نظامی به همراه سه منطقه مختلف
  • Rise: تنظیم شده در یک کارگاه در شهر زوریخ و آب و هوای برفی
  • Splash: در یک پارک آبی رها شده است
  • Skyjacked: بازیکنان وارد یک کشتی‌هوایی برای رقابت می‌شوند. این نقشه بازسازی از نقشه Hijacked در بازی BlackOps 2 است.

طبق اعلام اکتیویژن بسته‌الحاقی Awakening در تاریخ دوم فوریه (۱۳ بهمن ماه) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. این بسته‌ی الحاقی به لطف توافق امسال سونی و اکتیویژن، اولین بسته از Call of Duty است که زودتر از سایر پلتفرم‌ها برروی دستگاه‌های پلی‌استیشن عرضه می‌شود. متاسفانه اکتیویژن در رابطه با زمان عرضه‌ی Awakening برروی سایر پلتفرم‌ها جزئیاتی را اعلام نکرده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده