نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تبریک کریسمس به سبک سی دی پراجکت رد

چند روز بیشتر به روز کریسمس باقی‌ نمانده است و سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی ویچر، این مناسبت را با انتشار کارت جالبی‌ در حساب رسمی‌ توییتر خود تبریک گفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سی‌دی پراجکت رد، سازنده مجموعه بسیار محبوب نقش‌آفرینی ویچر، در فاصله چند روز به آغاز کریسمس عکسی‌ را در حساب رسمی‌ توییتر خود منتشر کرد و با این کار این مناسبت را به طرفدرانش تبریک گفت. نکته جالب این عکس، حضور گرالت، شخصیت اصلی‌ The Witcher 3 به همراه یکی‌ از شخصیت‌های Cyberpunk 2077، بازی بعدی این استودیو است. این دو که به نظر در کنار هم در حال سپری کردن اوقات خوشی‌ هستند، در حال گرفتن سلفی هستند و بر روی پیشانی هردوی آنها کارت‌های بازی گوئنت (بازی کارتی معروف مجموعه ویچر) دیده می‌شود. در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

Witcher CD Projekt Red Christmas

حضور یکی‌ از شخصیت‌های بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در این عکس در نوع خود جالب است زیرا تا این زمان، سی‌دی پراجکت رد درباره بازی اطلاعات چندان زیادی منتشر نکرده است و از این اقدام آنها می‌توان اینگونه برداشت کرد که آنها قصد دارند در سال ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار طرفداران قرار بدهند.

از گوشه‌ و کنار اخبار ضد و نقیضی درباره تاریخ انتشار این بازی شنیده می‌شود. برخی‌ از افراد اعتقاد دارند که این بازی که با همکاری مایک پانداسمیت در حال ساخت است، در خوشبینانه‌ترین حالت در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد اما اخیرا گزارشی منتشر شده بود که با استناد به آن‌ باید منتظر انتشار بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ باشیم. این بازی اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ (مهر / آبان ۱۳۹۱) معرفی‌ شده بود.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی چندی پیش اعلام شده بود که این بازی کاملا با ویچر متفاوت است و همچنین گفته شده بود که سایبرپانک ۲۰۷۷ بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این استودیو است.

با این حال ساخت این بازی به معنی‌ این نیست که سی‌دی پراجکت رد از پشتیبانی از بازی The Witcher 3 دست کشیده باشد. آنها چندی پیش اولین بسته الحاقی بازی را برای آن‌ منتشر کردند و قصد دارند که بسته الحاقی Blood and Wine را در نیمه اول سال ۲۰۱۶ منتشر کنند.

نظر شما در این‌باره و به طور کل آینده استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده