نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سازندگان The Division از ویژگی‌های سلاح‌ها، آب و هوای داینامیک و تغییرات محتوا می‌گویند

با توجه به نزدیک شدن به روزهای عرضه بازی Tom Clancy’s The Division  به تازگی مصاحبه‌ایی با جولیان گرایتی، کارگردان بازی در مورد وضعیت فعلی بازی انجام گرفته است. برای جزئیات بیشتر این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

Tom Clancy’s The Division  که در سبک ماجراجویی - تیراندازی است روزهای نهایی ساخت خود را می‌گذراند و تست آلفای بازی نیز اخیرا به اتمام رسیده است. این اتفاقات دلیلی شد تا با کارگردان بازی یعنی  جولیان گرایتی در مورد مراحل کنونی ساخت بازی صحبت‌هایی صورت گیرد.

از گرایتی خواسته شد که توضیحاتی در مورد سبک  نقش‌آفرینی‌ بازی بدهد، از او خواستیم مثالی از سبک ماجراجویی بازی برای ما بزند،

وی در جواب گفت:

از عناصر کلیدی تجربه ماجراجویی بازی می‌توان به انتخابهای سلاح‌ها، مهارت‌ها و مادها اشاره کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید نقش یک تک‌ تیرانداز ماهر را ایفا کنید و مراحل را به این سبک بگذرانید یا اینکه همراه با جوخه‌ حرکت کنید و وظیفه هیلر یا التیام دهنده را داشته باشید.

گریتی در جواب سوالاتی که درباره وجود پایانی برای بخش داستانی پرسیده شده بود گفت از ابتدای کار هیچ برنامه‌ایی در این مورد نداشته‌ایم و بازی قرار نیست تیتراژی داشته باشد، بلکه هدف ما این بوده که بازی جهان باز و غیر خطی ارائه دهیم که داستان سبک و مناسبی هم داشته باشد.

او در ادامه در مورد آب‌هوای بازی گفت به دلیل داینامیک بودن در هر زمانی از روز ممکن است با شرایط خاصی روبرو شوید. مثلا در کنار تم زمستانی بازی ممکن است گاهی مواقع هوا آفتابی باشد و گاهی طوفانی.

سوالی در مورد وجود تغییرات چشمگیر محتوا نسبت به زمان معرفی بازی پرسیده شد که گریتی در جواب گفت:

در ابتدا قرار بود عملیات‌ها به عنوان مراحل و فعالیت‌های فرعی در محیط جهان باز بازی قرار گیرند اما بعدا متوجه اهمیت آنها شدیم، مشخص شد که بازیکنان بیشتر سراغ اینجور فعالیت‌ها می‌روند به همین دلیل تصمیم بر این شد که موقعیت آنها را به مرکز نقشه تغییر دهیم.

بر اساس گفته‌های گریتی سطح سختی بازی متناسب با ماموریت‌ها در طول بازی افزایش می‌یابد که این از نکات اصلی تجربه بازی است، اما محور اصلی سختی بازی بخش Dark Zone‌ است. در این بخش باید برای بدست اوردن بهترین تجهیزات بازی با قویترین دشمنان مبارزه کنید. در بخش دارک زون علاوه بر faction های بازی در مقابل دیگر بازیکنان نیز قرار خواهید گرفت و این سختی بازی را دوچندان می‌کند.

بازی The Division که امکان انتخاب ۴ شخصیت مختلف را در آن‌واحد در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در تاریخ ۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده