// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

شایعه: بسته الحاقی Liberty City به‌زودی برای GTA V منتشر می‌شود

بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان به GTA V در آرزوی انتشار بسته الحاقی برای گسترش داستان این بازی هستند. حال شایعاتی مبنی بر انتشار بسته الحاقی Liberty City برای این بازی در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فردی با نام کاربری TezFunz2 در توییتر اعلام کرده که نسبت به عرضه بسته الحاقی Liberty City مطمئن است. پرونده پیش‌بینی‌های قبلی این فرد عاری از خطا نیست. اما تعدادی از شایعاتی که پیش از این پخش کرده به حقیقت بدل شده‌اند. علاوه بر این، شایعه شده که بسته الحاقی LowRiders 2 بازی GTA V هم  در طی دو ماه اول سال آینده منتشر خواهد شد. این پیش‌بینی براساس اطلاعات کدگذاری‌شده در کد منبع بازی انجام شده است. توییت این منبع به شرح زیر است:

دیگر نمی‌توان برای پایان سال ۲۰۱۵ صبر کرد! Lowriders Part 2 و Liberty City.

در ادامه TezFunz2 می‌گوید که این بسته الحاقی تنها چند بافت گرافیکی جدید نخواهد بود و محیط‌های جدیدی به GTA V اضافه خواهند شد. شایعه دیگری که این روزها در مورد این بسته الحاقی پخش شده، این است که به دلیل یکسان بودن موتور بازی‌سازی GTA IV و GTA V سازندگان می‌توانند هریک از بخش‌های شهر Liberty City را انتخاب کرده و پس از بروزرسانی یا بازسازی به GTA V اضافه کنند. سابقا سازندگان برخی از محتواهای قدیمی مانند Heist Yacht از Max Payne و ماشین‌های اضافه از GTA IV را به GTA V اضافه کرده اند.

انتشار بسته الحاقی Liberty City برای GTA V مسلما آرزوی میلیون‌ها طرفدار این بازی است، زیرا که این شهر شاید بهترین در کل سری باشد. نظر شما راجع به این شهر و بسته الحاقی چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده