// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه پی‌سی Gears of War: Ultimate Edition اوایل ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

در ماه ژوئن اعلام شد که نسخه پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition بعد از ایکس باکس وان عرضه می شود، اما بعد از گذشت چندین ماه از عرضه نسخه ایکس‌باکس وان همچنان خبری از نسخه پی‌سی نیست. حال فیل اسپنسر با انتشار یک توییت تاریخ عرضه این نسخه را اعلام کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود در مورد تاریخ انتشار نسخه پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition گفت:

زمان انتشار بازی اوایل ۲۰۱۶ خواهد بود.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار نسخه پی‌سی Gears of War: Ultimate Edition، فیل اسپنسر خبر از انتشار نسخه پی‌سی بازی مبارزه‌ای Killer Instinct  نیز در اوایل سال ۲۰۱۶ داده است. از ویژگی‌های متفاوت نسخه پی‌سی نسبت به نسخه ایکس‌باکس وان Gears of War: Ultimate Edition می‌توان به رزولوشن 4K، پشتیبانی از DirectX 12 و نرخ فریم نامحدود اشاره کرد.

نسخه ایکس‌باکس وان Gears of War: Ultimate Edition در تاریخ ۳ شهریور عرضه شد و ما نیز در زومجی  این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و آن را لایق نمره بسیار خوب ۹ دانستیم. در خلاصه بررسی بازی به قلم نیلوفر ابراهیم‌پور چنین آمده است:

با اینکه نسخه اول Gears of War برای نسل جدید کنسول ایکس‌باکس یک لباس تازه بر تن کرده و حال با وضوح تصویر کامل و فریم ثابت در کنار کیفیت تصویر بسیار خوب عرضه شده اما آن حس و حال دوست داشتنی ۹ سال پیش خود را حفظ و به شکل بسیار خوش ساختی به بازیکنان منتقل کرده است. شما با تجربه آن همچنان هیجان زده خواهید شد.

منبع: Pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده