نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

پوسترهای جدید فیلم Ghostbusters با حضور ملیسا مک کارتی

قسمت جدید فیلم کمدی Ghostbusters قرار است سال ۲۰۱۶ به روی پرده ی سینما‌ها برود، اما دیگر آن گروه چهار نفره‌ی سابق، قهرمانان این فیلم نیستند و گروهی متشکل از بازیگران زن مطرح کمدی در قالب شخصیت‌هایی تقریبا متفاوت جای آنها را گرفته‌اند. برای تماشای پوسترهای جدید و اطلاعاتی از این فیلم در ادامه با زومجی همراه باشید.

مجموعه فیلم‌های Ghostbusters داستان یک گروه از فرا-روانشناسان (parapsychologists) است که ارواح را برای امرار معاش و به عنوان یک شغل به دام می‌اندازند. این گروه چهار نفره در دو قسمت پیشین متشکل از وِنکمَن (با بازی بیل ماریاِستانز (دَن آیکورداِسپنگلر (هارولد رامیس) و زِدِمور (با بازی اِرنی هادسون) بود. اولین قسمت از این فیلم را کمپانی کلمبیا پیکچرز در سال ۱۹۸۴  اکران کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. این فیلم توانست با فروش جهانی۲۹۰ میلیون دلار موفق‌ترین فیلم آن سال و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی دهه‌ی  ۸۰ لقب بگیرد. موفقیت قسمت اول فیلم باعث شد یک سری کامیک بوک‌ها، بازی‌های ویدئویی و سریال تلویزیونی هم بر اساس داستان آن ساخته شود.

قسمت دوم این فیلم هم به دنبال موفقیت قسمت اول آن در سال ۱۹۸۹ اکران شد که ادامه‌ی ماجراجویی‌های این گروه چهار نفره و سازمان آن‌ها با هدف مقابله با فعالیت‌های فرا-طبیعی بود. قسمت دوم هم با استقبال خوبی مواجه شد و با فروش جهانی ۲۱۵ میلیون دلاری در آن سال، به هشتمین فیلم پر فروش ۱۹۸۹ تبدیل شد.

اما اکنون قسمت سوم فیلم Ghostbusters هم در راه است. در قسمت جدید ملیسا مک‌کارتی (بازیگر فیلم جاسوس) و سه تن از مجریان مشهور برنامه‌ی تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» به نام‌های کِیت مک‌کینون، کریستین ویگ و لِزلی جونز جای آن گروه چهار نفره‌ی معروف را گرفته‌اند. علاوه بر این بازیگران، هنرپیشه‌های دیگری چون کریس همسورث، بیل ماری (بازیگر قسمت اول و دوم فیلم)، چارلز دَنس و مایکل کِنِت ویلیامز هم در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

پوستر جدیدی به تازگی از این فیلم منتشر شده است که این گروه چهار نفره را در مهی سبز رنگ نشان می‌دهد. این پوستر زیبا را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

گروه مقابله با فعالیت های فراطبیعی در پوستر جدید فیلم Ghostbusters گروه مقابله با فعالیت های فراطبیعی در پوستر جدید فیلم Ghostbusters

علاوه بر این پوستر، چهار پوستر جدید دیگر هم از تک تک افراد این گروه به صورت جدا منتشر شده است که آن‌ها را هم در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

ghost-kristen.0_large

 

ghost-melissa.0_large

 

ghost-kate.0_large

 

ghost-leslie.0_large

علاوه بر این پوستر‌ها، عکس‌های دیگری را هم از خودِ فیلم و پشت صحنه‌ی آن در گالری زیر ملاحظه می‌کنید.

پیش از این تصاویری هم از آخرین روز فیلمبرداری این فیلم منتشر شده بود.  فیلم Ghostbusters به کارگردانی پاول فِیگ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۵ اکران خواهد شد.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده