// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

کنسول مبتنی بر کارتریج جدید کولکو معرفی شد

کمپانی کولکو با همکاری رترو ویدیو گیم  سیستمز کنسول مبتنی بر کارتریج جدیدی به نام COLECO Chameleon را معرفی کردند. برای جزئیات بیشتری از این کنسول با زومجی همراه باشید.

کنسول Chameleon سی سال پس از Colecovision، یکی از برترین کنسول‌های تاریخ عرضه می‌شود. Colecovision محصول ۱۹۸۲ به دلیل آوردن بازی‌های محبوب آرکید به خانه‌ها در بین گیمرها شناخته شده است. کولکو ادعا می‌کند که Chameleon یک کنسول بازی چند منظوره خواهد بود که بازی‌های کلاسیک را با رویکردی مدرن ارائه خواهد داد و وعده تجربه‌ای مطابق با بازی‌های کلاسیک را داده است. این کنسول بازی‌های هشت‌بیتی، ۱۶بیتی و ۳۲بیتی عرضه شده در دوران طلایی بازی‌های ویدیویی را اجرا خواهد کرد.

مایک کندی رئیس رترو ویدیو گیم سیستمز این کنسول را ادای احترام به کنسول‌های مبتنی بر کارتریج که در گذشته عرضه شده‌اند، می‌نامد. کندی باور دارد که این کنسول گیمرها را به دوران سادگی بازی‌ها می‌برد. به اعتقاد او در این دوران بازی‌ها تنها در گیم‌پلی فوق‌العاده و سرگرم‌کننده بودن خلاصه می‌شدند.

انتظار می‌رود که کنسول Coleco Chameleon در اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود. تاکنون قیمت این کنسول اعلام نشده است، اما براساس توییتی که کمپانی کولکو منتشر کرده، انتظار می‌رود این کنسول با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده