نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

فصل دوم سریال Man in the High Castle سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد

کمپانی آمازون که چندی است در حال ساخت و پخش سریال از طریق آمازون پرایم، سرویس استریم خود است، امروز اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال مردی در قلعه‌ی بلند (Man in the High Castle) از سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ماه گذشته پخش اولین فصل سریال مردی در قلعه‌ی بلند از طریق سرویس آمازون پرایم به پایان رسید. این سریال که بر اساس کتابی‌ به همین نام نوشته فیلیپ کی دیک ساخته شده، این تئوری را در نظر می‌گیرد که چه می‌شد اگر متحدین در جنگ جهانی‌ دوم شکست می‌خوردند و آلمان نازی پیروز این جنگ می‌شد. داستان سریال در سال ۱۹۶۲ جریان دارد و فصل اولش با استقبال بی‌ نظیر تماشاگران روبرو شد. به دنبال موفقیت بسیار خوب سریال، آمازون اعلام کرد که فصل دوم مردی در قلعه‌ی بلند در سال ۲۰۱۶ و باز هم از طریق سرویس آمازون پرایم پخش خواهد شد.

داستان سریال در سال ۱۹۶۲ می‌گذرد که در این زمان دو ابر قدرت جهان آلمان‌ها و ژاپنی‌ها هستند. در این میان تنش بین این دو ابر قدرت در حال بیشتر شدن است. سریال داستان شخصیت‌های مختلفی‌ را اعم از جاسوسین، افرادی با هویت‌های مخفی‌ و فروشندگان مدارک جعلی را تعریف می‌کند که در غرب ایالات متحده زندگی‌ می‌کنند.

از بازیگران سریال Man in the High Castle می‌توان به الکسا داوالوس در نقش جولیانا کرین، لوک کلاین‌تنک در نقش جو بلیک، روپرت اوانز در نقش فرانک فرینک، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش تاگومی، جوئل دلا فیونته در نقش بازرس کیدو، روفوس سیول در نقش جان اسمیت و دی جی کوالز در نقش اد مک‌کارتی اشاره کرد.

در میان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز نام‌های آشنا و معروفی‌ نیز دیده می‌شود. دیوید سمل، فرانک اسپوتنیتز، ریدلی اسکات و دیوید دبلیو زاکر از جمله این افراد هستند.

نظر شما درباره فصل دوم این سریال چیست؟ آیا شما فصل یک آن را دیده‌اید؟

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده