// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸

مایکروسافت: درخواست عرضه اپلیکیشن ایکس‌باکس روی مک خواهان زیادی ندارد

با اینکه اپلیکیشن ایکس‌باکس روی رایانه‌های شخصی ویندوزی با استقبال چشم‌گیری رو به رو شده، اما ظاهرا این قابلیت برای کاربران سیستم‌های مک چندان جذابیت ندارد و درخواست برای ارائه‌ی آن بسیار کم است. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر که امروز در توییتر خود به سوال بسیاری از هواداران پاسخ داده است، در جواب به این پرسش که آیا اپلیکیشن ایکس‌باکس برای مک هم عرضه خواهد شد یا نه گفت:

صادقانه باید بگویم که درخواست‌های زیادی برای این قابلیت روی مک تا به این لحظه نداشتیم. شما می‌توانید با مراجعه به بخش بازخورد‌های ایکس‌باکس، از میزان علاقه‌مندی مردم مطلع شوید.

همانطور که اسپنسر هم گفت، واقعا این قابلیت برای مک چندان خواهان ندارد و از ماه جون ۲۰۱۵ تا به حال فقط ۴۰۰ نفر خواستار اپلیکیشن ایکس‌باکس برای مک بودند. با این حساب نباید انتظار داشته باشیم که مایکروسافت حرکت خاصی برای همین تعداد محدود انجام دهد.

اپلیکیشن ایکس‌باکس در حال حاضر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و کاربران با نصب آن می‌توانند بازی‌های ایکس‌باکس را از روی کنسول بر روی رایانه‌ خود استریم کنند و حتی نسبت به ضبط لحظات گیمینگ خود به راحتی اقدام کنند. مایکروسافت همچنان در حال گسترش این اپلیکیشن کاربردی است تا قابلیت‌های جدیدی به آن بیافزاید.

در ویدیو زیر می‌توانید نگاه کاملی به قابلیت‌های اپلیکیشن ایکس‌باکس داشته باشید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده