نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

پچر: در سال ۲۰۱۶ بازی Battlefield 5 توانایی شکست Call of Duty را دارد

مایکل پچر، تحلیل‌گر نام‌آشنای بازی‌های ویدیویی در جدیدترین پادکست خود اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶، اگر الکترونیک آرتز و دایس اشتباه نکنند، می‌توانند با بازی Battlefield 5 نسخه سال ۲۰۱۶ بازی Call of Duty را از لحاظ فروش پشت سر بگذارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارش وب‌سایت بی‌اف‌فور سنترال، مایکل پچر، تحلیل‌گر معروف دنیای بازی‌های ویدیویی، در جدیدترین پادکست خود پیش‌بینی کرده که بازی Battlefield 5 که توسط الکترونیک آرتز و دایس در حال ساخت است، توانایی پشت سر گذاشتن نسخه سال ۲۰۱۶ بازی Call of Duty را خواهد داشت. پچر احساس می‌کند که الکترونیک ‌‌آرتز توانایی این را دارد که با Battlefield 5 از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را کند. با این حال وی افزود که برای رسیدن به این هدف استودیو دایس باید بخش چندنفره آنلاین خود را با ثبات بکند.

دلیل وی برای این سخنانش این است که در سال ۲۰۱۳ زمانی که بازی Battlefield 4 منتشر شد، این بازی از بی ثباتی سرورهای آنلاینش ضربات بسیار زیادی دید. در آن زمان بازیکنان اعتماد خود را به بازی و به طور کل مجموعه Battlefield از دست دادند و به دنبال یک بازی جایگزین گشتند. حتی برخی نیز بر این اعتقاد هستند که تصمیم الکترونیک آرتز مبنی بر انتشار بازی Battlefield Hardline در سال ۲۰۱۴، اعتبار این مجموعه را کمی زیر سوال برد.

با تمام این تفاسیر کنار زدن مجموعه‌ای به بزرگی مجموعه ندای وظیفه اصلا کار آسان و راحتی نیست. به تازگی جدیدترین بازی سری Call of Duty با نام Black Ops 3 منتشر شد و به سرعت توانست به یک بازی پرفروش و محبوب تبدیل شود و بسیاری از این بازی به عنوان بهترین بازی مجموعه ندای وظیفه در طی سال‌های اخیر یاد کردند. حتی انتشار بازی‌های بزرگی مانند Star Wars Battlefront نیز باعث نشد که این بازی دچار افت فروش شود.

بازی Battlefield 5 سال آینده رقابت سختی با بازی بعدی مجموعه Call of Duty که توسط اینفینیتی‌ وارد در دست ساخت است، خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این محصول اینفینیتی‌وارد چه نام خواهد داشت. آخرین بازی که اینفینیتی‌وارد از این مجموعه ساخت، Call of Duty Ghosts بود که نتوانست آن‌طور که در خور نام این مجموعه است به موفقیت دست پیدا کند.

نظر شما درباره این سخنان پچر چیست؟ آیا شما نیز با وی موافق هستید؟

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده