نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

ساخت یک سه گانه جدید از افسانه کانِن بربر

همه‌ی ما کم و بیش با شخصیت کانِنِ بربر آشنایی داریم و شاید فیلم‌هایی هم از این شخصیت تماشا کرده‌ایم. حال استودیو فانکام قصد دارد با همکاری کمپانی کانن پراپِرتیز، دارنده‌ی حق امتیاز شخصیت کانن، یک سه‌گانه از این شخصیت را بسازد که قسمت اول آن هم همین ژانویه معرفی خواهد شد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

استودیوی نروژی فانکام اعلام کرده که مشغول کار بر روی یک سه‌گانه بر اساس شخصیت کانن، اسطوره‌ی بربر، است که اولین قسمت از این سه گانه در ژانویه‌ی ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. این استودیو در خبری اعلام کرد که یک توافق‌نامه‌ی انتشار با کمپانی کانِن پراپِرتیز، ضاحب امتیاز برند کانِن، به امضا رسانده است. به موجب این قرارداد، استودیوی فانکام به عنوان شریک اَرجح برای بازی‌های پی‌سی و کنسول‌ها که براساس شخصیت کانِنِ بربر و دنیای هیبوریا (دنیای داستان‌های کانِن) ساخته می‌شوند، تعیین شد.

اکنون سه بازی جدید از این شخصیت توسط استودیو فانکام در دست ساخت است که تمام آنها در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد. اولین قسمت این سه گانه بر اساس برند Conan the Barbarian خواهد بود که در اولین ماه سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

آخرین بازی از شخصیت کانِن که این استودیوی نروژی منتشر کرد بازی Age of Canon: Hyborian Adventures بود که در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده