نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

جرمی رنر در نقش راکی مارسیانو، بوکسور افسانه ای

شاید اکثر ما جرمی رنر را بخاطر ایفای نقشش به عنوان هاوک‌آی (Hawkeye) در دنیای سینمایی مارول و همچنین ایفای نقشش در یکی‌ از فیلم‌های مجموعه  بورن به یاد آوریم. حال به نظر می‌رسد او قرار است نقش راکی مارسیانو، بوکسور افسانه‌ای را ایفا کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، جرمی رنر قرار است در فیلم شکست نخورده: داستان راکی مارسیانو (Undefeated: The Rocky Marciano Story) نقش این بوکسور افسانه‌ای را ایفا کند.

فیلم قرار است داستان زندگی‌ راکی مارسیانو، بوکسور اهل براکتون ایالت ماساچوست را از بچگی تا زمان مرگش در یک سانحه هوایی در سال ۱۹۶۹ را تعریف کند. رکورد وی در زمان مرگش، ۴۹ مسابقه بدون شکست بود که این مساله او را به تنها بوکسور سنگین وزن تاریخ تبدیل کرد که حتی یک شکست هم در کارنامه حرفه‌ایش نداشت.

این فیلم که هنوز کارگردانی ندارد، فیلم‌نامه‌اش توسط ساموئل فرانکو و اوان کیلگور نوشته شده است. موریس اس لوی،‌ که در حال حاضر امتیاز داستان زندگی این بوکسور را در اختیار دارد، وظیفه تهیه کنندگی شکست‌نخورده را بر عهده دارد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این هنرپیشه، رنر فعلا فیلم درام علمی تخیلی داستان زندگی تو (Story of your life) را در نوبت اکران دارد. پس از آن نیز وی برای چهارمین بار در نقش کلینت بارتون / هاوک آی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) حاضر خواهد شد.

نظر شما درباره ایفای نقش راکی مارسیانو توسط جرمی رنر چیست؟

منبع: Coming Soon

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده