نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

هریسون فورد: فیلم The Force Awakens واقعا شگفت انگیز است!

هریسون فورد هنرپیشه نقش هان سولو در مجموعه جنگ ستارگان که در Star Wars: The Force Awakens باز هم ایفای نقش این شخصیت را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم شگفت انگیز است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هنوز چند هفته‌ا‌ی تا اکران فیلم The Force Awakens باقی‌ مانده است. اما هریسون فورد، هنرپیشه نقش هان سولو، فیلم را دیده است. وی در مصاحبه‌ای که اخیرا با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا داشت درباره فیلم گفت:
واقعا این فیلم شگفت انگیز است. Star Wars The Force Awakens دارای شاخص‌های تولید بسیار بزرگی‌ است و به طور کل یک فیلم فوق‌العاده بزرگ است. من خیلی‌ خوشحال هستم که شانس دیدن فیلم را قبل از اکران عمومی آن‌ داشتم.

تریلر فیلم Star Wars The Force Awakens

|

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است. وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتند و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده