// چهار شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

عذرخواهی کارگردان فیلم Gods of Egypt

دو هفته پیش بود که لاینزگیت  اولین تریلر فیلم Gods of Egypt را منتشر کرد. اشکال تریلر در این بود که اکثر بازیگرها هیچ شباهتی به مصری‌ها نداشتند. امروز استودیو سازنده و الکس پرویاس کارگردان فیلم به دلیل استفاده نکردن از بازیگرهای بیشتر که دارای ظاهری مانند مردم منطقه جغرافیایی  به تصویر درآمده در فیلم هستند، عذرخواهی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
الکس پرویاس در مصاحبه با فوربس گفته است که در ساخت فیلم باید از بازیگرهای بیشتری با رنگ پوست مردم محل رخداد وقایع استفاده می‌کرده است. همچنین از «تمام افرادی که از تصمیمات آنها رنجیده شده‌اند» عذرخواهی کرد. لاینزگیت نیز این عذرخواهی را تکرار کرد و بر روی اهمیت انعکاس «تنوع و فرهنگ دوره تاریخی به تصویر کشیده شده» تاکید کرد:
در این محصول ما نتوانستیم انتظارات و تنوع‌طلبی شما را برآورده کنیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. در لاینزگیت ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا محصولی درخور مخاطبین ارائه کنیم. ما همواره برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم.
برای اولین بار نیست که فیلمی در این دوره تاریخی جریان دارد و به دلیل انتخاب ضعیف بازیگران مورد رضایت مخاطبین قرار نگرفته است. سال گذشته، فیلم Exodus: Gods and Kings ساخته ریدلی اسکات با چنین انتقاداتی روبه‌رو شد، زیرا که بازیگران فیلم چهره‌هایی اروپایی داشتند و نه مصری. Gods of Egypt با بازیگری جرارد باتلر (متولد اسکاتلند)، داستان فتح زمین بدست خدای جنگ مصری را روایت می‌کند. روفوس سول (متولد انگلستان) نقش دزدی خرده‌پا را ایفا می‌کند که با همکاری خدای حامی مصر هوروس (با بازی نیکولای کاستر-والدو متولد دانمارک) قصد آزادی مردم را دارند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (۷ فروردین ۱۳۹۵) اکران شود. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده