نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴

از بازی‌های خود خاطره تعریف کنید، کارت گرافیک جایزه بگیرید

گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک با همکاری زومیت قصد دارد به کاربرانی که در مسابقه‌ی خاطرات بازی‌های ویدیویی شرکت کنند، سری جدید کارت‌های گرافیکی Xtreme Gaming خود را هدیه بدهد.

گیگابایت مسابقه‌ای اختصاصی برای کاربران زومیت تدارک دیده و قصد دارد تا سه دستگاه کارت گرافیک قدرتمند Xtreme را به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این مسابقه اهدا کند.

کاربرانی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند می توانند با ثبت خاطرات خود از بازی های ویدیویی در قسمت نظرات وب‌سایت زومیت، شانس برنده شدن یکی از سه دستگاه کارت گرافیک گیگابایت GTX950 2GB Xtreme Gaming را داشته باشند.

خاطرات شما در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتری می‌تواند مربوط به بخش خاص یا خاطره‌انگیزی از یک بازی باشد یا مربوط به یک صحنه‌ی شکه‌کننده مانند مبارزه با غول آخر بازی‌ یا صحنه‌ای زیبا و مسحور کننده از فضایی نزدیک به واقعیت یا موارد بامزه و خنده‌دار باشد. تمام افرادی که در این مسابقه  شرکت می‌کنند شانس برنده شدن خواهند داشت؛ اما خاطراتی که تعداد رای مثبت بیشتری داشته باشند، شانس بیشتری برای برنده شدن دارند. رای منفی نیز تاثیری در شانس برنده شدن در مسابقه نخواهد داشت.

به عبارتی شما با ثبت خاطره‌ی خود در بخش نظرات، ۵۰ امتیاز دریافت خواهید کرد و به ازای هر رأی مثبتی که خاطره شما دریافت می‌کند نیز یک امتیاز به مجموع امتیازات شما افزوده خواهد شد؛ بدین شکل هر چه امتیاز بیشتری بدست کسب کنید، شانس شما در این قرعه‌کشی نیز بیشتر خواهد شد.

کارت گرافیککارت های گرافیک سری Xtreme Gaming گیگابایت با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند تا با کارایی شگفت‌آور و طراحی مسحور کننده بهترین انتخاب ممکن برای اورکلاکر ها و گیمرها باشند. عملکرد بی نظیر در اجرای بازی های رایانه‌ای به همراه دوام و پایداری مستحکم و بلند مدت، ویژگی سری جدید کارت های Xtreme Gaming است. این کارت‌ها نسبت به کارت های مرجع به طور کامل بازطراحی شده‌اند تا نیازهای گیمرهای حرفه‌ای در اجرای بازی‌ها را به بهترین شکل برآورده سازند.

این مسابقه سه هفته ادامه خواهد داشت.

برای شرکت در مسابقه به سایت زومیت مراجعه و خاطرات گیمینگ خود را در بخش نظرات بنویسد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده