نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: تریلر قسمت چهارم بازی Minecraft: Story Mode

استودیو تل‌تیل گیمز، امروز تریلر قسمت چهارم و یکی‌ مانده به آخر بازی Minecraft: Story Mode را منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای ویدیو همراه باشید.

تل‌تیل گیمز که تخصصش ساخت بازی‌های اپیزودیک بر اساس سری‌های معروف و محبوب است، در جدیدترین بازی خود، به سراغ مجموعه محبوب Minecraft رفته است. پس از اینکه چندی پیش آنها تاریخ دقیق انتشار قسمت چهارم و یکی‌ مانده به پایانی بازی را اعلام کردند، امروز تریلر این قسمت را نیز برای علاقه‌مندان پخش کردند. این تریلر علاوه بر اینکه مانند قسمت‌های قبلی‌ بسیار دوست داشتنی است، در عین حال به ما نشان می‌دهد که باید در این قسمت متنظر یک داستان حماسی نیز باشیم.  تل‌تیل در هنگام انتشار این تریلر در توضیح آن‌ چنین گفت:

حال که خطر Wither Storm بیش از پیش جدی شده است، جسی، روبن و گروهشان پی‌ می‌برند که تنها در یک حالت و با استفاده از یک شی خاص می‌توانند بلاک فرماندهی این هیولا را از بین ببرند. اما برا این کار آنها باید خیلی‌ شجاع باشند و در مناطق خطرناک Farlands به جستجوی  آن بگردند. آیا آنها در این راه موفق می‌شوند؟ آنها باید چه چیز‌هایی‌ را فدا کنند تا بتوانند این کار را انجام دهند؟ در قسمت چهارم برای تمامی این سوال‌ها پاسخ پیدا کنید و خود را برای اپیزود رمزآلود پنجم که قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر شود، آماده کنید.

در زیر نیز می‌توانید تریلر این قسمت را که نامش A Block and a Hard Place است، مشاهده کنید:

|

قسمت چهارم این بازی در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی)‌ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360،رایانه‌های شخصی‌ ویندوزی، مک، iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

همچنین نسخه‌هایی برای کنسول‌های Wii U و پلی‌استیشن ویتا از بازی در دست ساخت است. اما هنوز هیچ تاریخی‌ برای انتشار این دو نسخه اعلام نشده است.

به نظر می‌رسد این مجموعه جدید استودیو تل‌تیل، از لحاظ انتشار قسمت‌های جدید، سریع‌ترین اثری باشد که این استودیو تا به حال ساخته است. اولین قسمت Minecraft: Story Mode در تاریخ ۲۱ مهر ماه منتشر شد و در این بازه زمانی ۲ ماه و نیمه، ۴ قسمت از پنج قسمت آن در دسترس قرار گرفته است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این استودیو، در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵، تل‌تیل از یک بازی با محوریت شخصیت بتمن رونمایی کرد که هنوز به غیر از یک تریلر بسیار کوتاه، اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

منبع:‌ VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده