نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تصاویر و ویدیو‌های شگفت‌انگیز از بازی Star Citizen، انحصاری رایانه‌های شخصی

هنوز کار ساخت بازی بسیار مورد انتظار Star Citizen به پایان نرسیده است، اما این هفته استودیو کلاد ایمپریموم گیمز تصاویر جدیدی از این بازی ارائه کرده است. برای دیدن تصاویر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

استودیو کلاد ایمپریموم گیمز اسکرین شات‌هایی از بازی ارائه کرده است که واقعا حیرت‌‌انگیز هستند. علاوه بر این‌ تصاویر دو ویدیو نیز در اینترنت قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیو‌ها را مشاهده کنید:

 

p |p

 

|

 

پروژه‌ی StarCitizen، یک بازی در سبک شبیه‌ساز فضا و تجارت و جنگ بین ستاره‌ای است که توسط Chris Roberts، بازیساز نام‌ آشنای صنعت بازی‌های ویدیویی هدایت می‌شود. وی سابقه‌ی ساخت بازی‌های این سبک مانند Freelancer و Starlancer در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ را در کارنامه‌ی خود دارد. وی پس از سال‌ها سکوت، پروژه‌ی Star Citizen را در کیک‌استارتر راه‌اندازی کرد که با استقبال شدید مردم و کمک‌های مالی بی‌شمار روبه رو شد.Star Citizen موفق‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌ی مردمی می‌توان نام برد که حتی نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. در حال حاضر، بودجه‌ی جمع شده برای این پروژه ۱۰۰ میلیون دلار است.این بازی با موتور گرافیکی Cry Engine ساخته می‌شود و طبق گفته‌ی سازندگان، قرار است از تمام قدرت گرافیکی این موتور استفاده شود. این بازی بازیکن به صورت آنلاین در تقابل با دیگر بازیکنان در فضایی بی‌نهایت و منظومه‌ها و کهکشان‌های وسیع قرار می‌گیرد و می‌تواند علاوه بر کسب پول و درآمد که صرف خرج در بازی می‌شود،می تواند با پول واقعی نیز آیتم‌های خود را خریداری کند. در حال حاضر ۱۸۰ نفر در چهار شهر از قبیل آستین، سانتامونیکا، منچستر و یک دفتر جدید در آلمان مشغول به فعالیت روی این بازی هستند.

نسخه آلفای بازی استار سیتیزن اکنون برای کاربران ویندوز و لینوکس قابل تهیه است. با این نسخه می‌توانید گوشه‌ایی از گیم‌پلی بازی اصلی را تجربه کنید. نسخه اصلی و کامل بازی سال 2016 عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده