نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

پیشنهاد عجیب یک خواننده معروف به مردم: به هیچ‌وجه بازی Halo 5 را نخرید و بازی نکنید!

بِنجامین بِرنلی خواننده معروف گروه برکینگ بنجامینز، در صحبت‌های جدید خود به مردم اخطار داده به هیچ‌وجه بازی  Halo 5: Guardians را خریداری و بازی نکنند! در ادامه با زومجی و دلایل جالب این خواننده در رابطه با اظهار نظر خود همراه باشید.

شاید فکر کنید این اولین باری است که این خواننده به بازی بزرگی حمله می‌کند. برنلی طی هفته‌های گذشته بازی Star Wars: Battlefront استودیو دایس را هم موردحمله قرار داد و در صحبت‌های خود، از آن به‌عنوان «یک تکه آشغال» یاد کرد!

این خواننده ۳۷ ساله روز گذشته در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصویری را منتشر کرد (از طریق اینجا می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید) که کنترلر شکسته‌شده ایکس‌باکس وان خود را نشان می‌داد. مشکل اصلی برنلی با بازی هیلو ۵ سرورهای بخش آنلاین بازی بوده است. براساس صحبت‌های وی سرورهای بازی به‌حدی مشکل دارد که بارها و بارها باعث مرگ بی‌دلیل وی شده است. به‌همین دلیل، برنلی که دیگر طاقتش سر‌آمده بود، با ضربه‌ای محکم مجددا یکی دیگر از کنترلرهای ایکس‌باکس وان خود را شکست.

وی در صحبت‌های عجیب و غریب خود در این رابطه گفت:

یکی دیگر از کنترلرهای من بدلیل بازی بی‌ارزش Halo 5: Guardians تکه‌تکه شد. اگر در بخش آنلاین بازی پیروز شوید، تنها به‌خاطر اتصال اینترنت شما بوده است و مهارت هیچ نقشی در این زمینه ندارد.

هیلو ۵ دو کنترلر و تعدادی وسایل دیگر به من بدهکار است. هربار که فرصت دوباره‌ای به این بازی می‌دهم، اوضاع بدتر و بدتر می‌شود.

به هیچ‌وجه این بازی مسخره و بی‌ارزش را نخرید و بازی نکنید.

این اولین باری نیست که بِرنلی برضد بازی Halo 5: Guardians صحبت کرده است. هفته گذشته وی تصویری را از باکس‌ارت این بازی منتشر کرد که برروی آن این جمله نوشته شده بود: «اگر دوست دارید سَرِتان کلاه برود، این بازی را بخرید.»

Halo 5 (21)

این خواننده در بحث مربوط به بازی Star Wars: Battlefront گفته بود یکی از سازندگان این محصول از وی خواسته این بازی را در شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ کند. برنلی که از طرفداران قدیمی مجموعه جنگ ستارگان است، به این شخص ناشناس گفته اگر از بازی لذت ببرد، حتما این کار را انجام خواهد داد. با این حال همان‌طور که در هفته‌های گذشته مشاهده کردید، ظاهرا این بازی هم به مذاق وی خوش نیامده و به همین دلیل به بدترین شکل ممکن بازی Star Wars: Battlefront را هم مورد حمله قرار داده است.

در بحث مربوط به بازی Halo 5: Guardians ظاهرا هیچ‌کس از برنلی درخواست تبلیغ این بازی را در شبکه‌های اجتماعی خود نکرده است. براساس شواهد موجود، برنلی که یکی از طرفداران مجموعه هیلو است، زیاد از قسمت پنجم این بازی خوشش نیامده و به همین دلیل اقدام به صحبت‌کردن برضد این بازی کرده است. اگر موسیقی‌های بازی Halo 2 را به‌خاطر داشته باشید، آهنگ «Blow Me Away» بنجامین برنلی یکی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز این بازی بود.

با این حال به هیچ‌وجه این‌گونه نظرات را جدی نگیرید و با تجربه بازی موردعلاقه خود، از آن لذت ببرید.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده