نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

راک استار بازی GTA: Liberty City Stories را برای iOS منتشر کرد

کمپانی راک‌استار امروز بازی GTA: Liberty City Stories را برای دستگاه‌های مبتنی‌ بر iOS منتشر کرد. بر طبق گفته این کمپانی، این بازی به زودی برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند سالی‌ است که کمپانی راک‌استار، سازنده سری محبوب GTA بازی‌های مختلف این مجموعه را بر روی دستگاه‌های مبتنی‌ بر iOS و اندروید پورت می‌کند. جدیدترین این بازی‌ها که در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های با سیستم عامل iOS منتشر شده، GTA: Liberty City Stories است.  راک‌استار در مورد تفاوت‌های این نسخه با نسخه اصلی بازی توضیحات زیر را ارائه کرده است:

این بازی نسبت به نسخه اصلی‌ خود دارای بهینه‌سازی‌هایی از جمله نورپردازی و سایه در زمان واقعی‌، تکسچرهای بروزرسانی شده، بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد برای دستگاه‌های لمسی مانند بهتر شدن کنترل هنگام سوار شدن بر وسایل نقلیه، Draw Distance بهتر، قابلیت استفاده از فایل‌های ذخیره بر روی دستگاه‌های دیگر از طریق Social Club و پشتیبانی از ویژگی‌ لمس سه بعدی (3D Touch) اپل است.

همچنین بازیکنانی که این بازی را خریداری کرده‌اند، اگر از طریق این بازی وارد حساب Social Club خود شوند، می‌توانند در GTA Online، تی‌شرت «من عاشق لیبرتی سیتی هستم» را آزاد کنند.

داستان‌های لیبرتی سیتی هم‌اکنون و با قیمت ۶.۹۹ دلار برروی اپ استور کمپانی اپل قرار گرفته است.

دانلود از اپ استور

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده