نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

ساموئل ال‌ جکسون به جمع بازیگران دنباله فیلم Triple X پیوست

چندی پیش بود که وین دیزل خبر از ساخت دنباله فیلم Triple X داد. امروز و همزمان با آغاز فیلمبرداری فیلم، وی اعلام کرد که ساموئل ال‌ جکسون نیز به جمع بازیگران این دنباله پیوسته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اواخر تابستان امسال بود که وین دیزل اعلام کرد دنباله فیلم Triple X با نام تریپل ایکس: بازگشت زندر کیج (Triple X: Return of Xander Cage) در دست ساخت قرار دارد و فیلمبرداری فیلم از ماه دسامبر (آذر / دی‌) آغاز خواهد شد. حال که به زمان آغاز فیلمبرداری فیلم رسیدیم، وین دیزل در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی‌ اطلاعات جدیدی از فیلم منتشر کرد. در ابتدا وی اعلام کرد که ساموئل ال‌ جکسون دوباره برای ایفای نقش آگوستوس گیبنز، مامور NSA، به فیلم باز خواهد گشت. وی در صفحه رسمی‌ فیسبوک خودش با انتشار عکسی این خبر را اعلام کرد و در ادامه گفت:

از اینکه می‌خواهم دوباره با سام کار کنم بسیار هیجان زده هستم. چهره‌ای که او از گیبنز ارائه داد، بسیار عالی‌ بود.

به بخش زندر خوش آمدی!

Triple X Return of the Xander Cage

علاوه بر این خبر، وی در حساب رسمی‌ اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که در آن‌ تعدادی از تصاویر مفهومی‌ فیلم را به طرفداران نشان داد و در توضیح این ویدیو نوشت:

چند تا از تصاویر مفهومی‌ فیلم جدید تریپل ایکس را با شما به اشتراک می‌گذارم. از این مساله که به زودی فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد بسیار هیجان زده هستم. چند وقتی‌ می‌شود که ما به منطقه زندر سر نزده‌ایم!

A video posted by Vin Diesel (@vindiesel) on

در انتها نیز وی با انتشار عکسی‌ باز هم در حساب رسمی‌ اینستاگرام خود اعلام کرد کانر مک‌گرگور، قهرمان سبک وزن مسابقات UFC در این فیلم نقشی بر عهده خواهد داشت. وی در توضیح این عکس نوشت:

هر روز بازیگران هیجان انگیزتری به جمع هنرپیشگان فیلم اضافه می‌شوند! من عاشق این فیلم هستم!

A photo posted by Vin Diesel (@vindiesel) on

فیلمنامه فیلم تریپل ایکس: بازگشت زندر کیج توسط مایکل فریس و جان برانکتو نوشته می‌شود و نیل اچ موریتز، ذهن خلاق پشت مجموعه سریع و خشمگین، تهیه کننده فیلم است. دیزل در این فیلم نقش زندر کیج را بازی می‌کند. این فیلم در حقیقت قسمت سوم از این مجموعه است. در سال ۲۰۰۵، فیلمی با نام Triple X: State of the Union ساخته و اکران شد که داستان یک مامور دیگر از سازمان تریپل ایکس به نام داریوس استون را تعریف می‌کرد. در آن‌ فیلم که نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند، آیس کیوب ایفای نقش اصلی‌ را بر عهده داشت.

هنوز تاریخ اکران مشخصی‌ برای فیلم اعلام نشده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده