نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی مستقل Below تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

در حالی‌که قرار بود بازی مستقل و مورد‌انتظار Below اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه شود، استودیو کاپیبارا گیمز، خالق این بازی، در خبری اعلام کرد این بازی تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Below که زمان زیادی است در دست تولید قرار دارد، در نمایشگاه E3 2015 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد. در حالی‌که همگان انتظار داشتند این بازی مستقل را اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی تجربه کنند، استودیو کاپیبارا گیمز روز گذشته در خبری اعلام کرد بازی جدید آنها تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است.

سازندگان از این زمان بیشتر برای بهینه‌سازی بازی و ایجاد برخی تغییرات برای ارائه یک تجربه بی‌نظیر به علاقه‌مندان استفاده خواهند کرد. البته جدا از سال ۲۰۱۶، هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Below اعلام نشده است.

نیتن وِلا، یکی از اعضای کاپیبارا گیمز در صحبت‌های خود در رابطه با برنامه‌های استودیو آنها در سال ۲۰۱۶ برای بازی Below گفت:

اگرچه نمی‌توانم در این لحظه اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهم، اما می‌توانم این وعده را بدهم که در سال آینده اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از بازی Below در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بازی Below در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده