نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اکنون می‌توانید به کمک رایانه دموی حذف شده Silent Hill P.T را بازیابی کنید

اگر شما هم جزو آن دسته از طرفداران Silent Hill P.T هستید که دموی بازی را از روی کنسولتان پاک کرده‌اید بهتر است بدانید اکنون می‌توانید بازی را بازیابی کنید. برای جزئیات بیشتر این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید ساخت بازی Silent Hill P.T اوایل امسال کنسل شد و تنها چیزی که از این بازی بر جا ماند دموی آن بود. پس از مدتی دموی بازی نیز از پلی‌استیشن نتورک پاک شد و این برای کسانی که نتوانستند این دمو را دریافت کنند پایان کار بود!

افرادی هم که این دمو را از فضای ذخیره‌سازی کنسولشان پاک کرده بودند دیگر نمی‌توانستند از طریق شبکه پلی‌استیشن به دمو دسترسی پیدا کنند.

حال خبر رسیده که می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن رایانه‌ایی فایل‌های بازی را بازیابی کرد. البته انجام این کار به نوعی ریسک است و عواقب آن به عهده خود کاربر است. توجه‌ داشته باشید عده‌ایی در حین انجام این کار کنسولشان را خراب کرده‌اند و یا بن شده‌اند.

به هر حال مراحل بازیابی در این لینک آمده است. در ادامه می‌توانید ویدیو بازیابی بازی را نیز مشاهده کنید:

|

اگر از پلی‌استیشن خود فایل پشتیبان تهیه کنید و آن را در یک فضای ذخیره‌سازی خارجی ذخیره کنید و پس از ساخت مجدد درایو اطلاعاتتان را بازیابی کنید بازی بدون هیچ مشکلی قابل اجرا خواهد بود.

 

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده