نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ آغاز فصل چهارم سریال House of Cards مشخص شد

فصل چهارم سریال محبوب خانه پوشالی ( House of Cards ) که این روزها طرفداران زیادی دارد، قرار است اوایل ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی (اسفند ۱۳۹۴) آغاز شود. با زومجی و تاریخ انتشار دقیق قسمت نخست فصل چهارم این سریال همراه باشید.

در جریان مناظره دو کاندید ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا و در طی یک اقدام غیرمنتظره، کِوین اِسپِیسی (Kevin Spacey) بازیگر نقش اول سریال خانه پوشالی بر روی صحنه آمد و اعلام کرد قسمت نخست فصل چهارم این سریال در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۱۶ (چهاردهم اسفند سال ۱۳۹۴) پخش خواهد شد.

خانه پوشالی یک سریال درام - سیاسی است که کار خود را در ماه فوریه سال ۲۰۱۳ از شبکه نت‌فلیکس آغاز کرد. وقایع این سریال در شهر واشنگتن رخ می‌دهد و داستان  فرانک آندروود (کوین اسپیسی)، سیاستمدار دموکراتی که قصدش رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا است را تعریف می‌کند.

فصل اول این سریال که همگان را مورد ستایش وا داشت، نامزد دریافت جایزه اِمی (Emmy) در شاخه بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش اول مذکر و مونث و بهترین کارگردانی شد. سریال خانه پوشالی که از طریق سرویس پربیننده نت‌فلیکس پخش می‌شود، اولین سریال تاریخ سرویس‌هایی مانند نت‌فلیکس است که نامزد دریافت چندین جایزه در مراسم اِمی شده است.

این سریال همچنین در مراسم گُلدِن گِلوب برنده چهار جایزه شده است. از این جوایز می‌توان به بهترین بازیگر مونث و بهترین سریال درام تلویزیونی اشاره کرد.

فصل چهارم سریال House of Cards در تاریخ ۱۴ اسفند آغاز خواهد شد. پیش از مشاهده این فصل، پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ای در رابطه با نگاهی به عملکرد فصل سوم سریال House of Cards بیندازید تا پیش از مشاهده فصل جدید بیشتر با پیچ و خم‌های داستانی فصل قبل آشنا شوید.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده