نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید Dying Light: The Following و رونمایی از داستان مرموز بازی

استودیوی تک‌لند یک تریلر جدید از بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light منتشر کرده که داستان مرموز آن را نمایش می‌دهد. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

استودیو تک‌لند قرار است پس از گذشت تقریبا یک سال از عرضه بازی Dying Light، بسته‌الحاقی The Following را برای آن در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه کند. این بسته‌الحاقی ۱۴.۹۹ دلاری قرار است همانند نسخه اصلی داستان کایل کرین را روایت کند که به‌نظر می‌رسد این بار درگیر یک داستان مرموز شده است. چرا که کرین اخیرا یک مرد را نجات داده که نقشه منطقه هارِن را به وی نشان می‌دهد. این منطقه یک روزنه امید جدید برای انسان‌ها است، ولی در آن یک تهدید بزرگ هم انتظار کرین را می‌کشد.

این بسته‌الحاقی بزرگ همچنین مکانیزم‌های جدیدی را برای گیم‌پلی بازی معرفی خواهد کرد که تنوع زیادی در روند بازی ایجاد می‌کند. حال تک‌لند اولین تریلر داستانی بازی را منتشر کرده که جزییات هر‌چند مختصر ولی جذابی را از آن ارائه می‌دهد. نکته جالب در مورد این تریلر عبارتی است که ویدیو با آن آغاز می‌شود و از فیلم Frankenstein ساخته شده در سال ۱۹۹۴ گرفته شده است. این عبارت به شرح زیر است:

در من حسی از جنس عشق است که شما حتی نمی‌توانید آن را تصور کنید. همچنین در من نفرتی وجود دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را باور کند. اگر نتوانم رضایت کسی را جلب کنم، بدون شک سراغ افراد بعدی خواهم رفت.

حال باید منتظر ماند و دید که منظور تک‌لند در گنجاندن این عبارت در ابتدای تریلر بازی چیست. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید داستانی بازی را تماشا کنید:

|

بسته‌الحاقی The Following برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این تریلر و همچنین عبارت مرموز ابتدای آن با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده