نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Metro 2033: Wars برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شد

کمپانی تپ‌استار اینتر‌اکتیو با اقتباس از رمان مترو، نوشته دیمیتری گلاخوفسکی، یک بازی برای گوشی‌های موبایل با نام Metro 2033: Wars منتشر کرده که البته تفاوت‌های زیادی با بازی‌های کنسولی ساخته شده بر اساس این اثر دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Metro 2033: Wars که توسط استودیو تپ‌استار برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر شده است،‌ تفاوت زیادی با بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light استودیو A4 گیمز دارد. این اثر نه یک بازی شوتر اول‌شخص، که یک اثر استراتژیک نوبتی جهان‌باز است. با استناد به توضیحات سازندگان بازی، گیمر‌ها باید در محیط آخرالزمانی شهر مسکو برای بقا تلاش کنند که اکثر مردم آن برای زنده مانده به ایستگاه‌های زیرزمینی مترو پناه برده‌اند. گیمر‌ها باید سعی کنند تا منابع مورد‌‌نیاز را جمع‌آوری کنند، با دشمنان مبارزه کنند و تعداد ایستگاه‌های بیش‌تری را تصرف و کنترل کنند. در بازی جمعا ۱۸۹ ایستگاه وجود دارد که توسط ۲۴ گروه مختلف اداره می‌شوند.

وظیفه ساخت این بازی بر‌عهده استودیو روسی داسوپا بوده و کمپانی تپ‌استار هم آن را منتشر کرده است. البته از چند ماه پیش شاهد عرضه نسخه‌هایی از این بازی بودیم که با استناد به تپ‌استار، هیچ یک از آن‌ها نسخه نهایی نیست و نسخه اصلی بازی در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۵ آذر) منتشر شده است.

دانلود بازی از گوگل‌پلی | دانلود بازی از اپ‌استور

اگر این بازی را دانلود کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده