نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بروزرسانی جدید بازی Rainbow Six: Siege بافت‌های Ultra HD را به نسخه پی‌سی اضافه می‌کند

کمپانی یوبی‌سافت چندی پیش اولین بروزرسانی بازی Rainbow Six: Siege را منتشر کرد که بهبود‌هایی برای بازی در تمامی پلتفرم‌ها به عمل می‌آورد. ولی شاید مهم‌ترین تغییر این آپدیت،‌ اضافه شدن بافت‌های Ultra HD به نسخه رایانه‌های شخصی باشد. با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت اخیرا بروزرسانی 1.1 را برای بازی Rainbow Six Siege عرضه کرد که بهبود‌هایی کلی در بخش‌های مختلف آن حاصل می‌کند. ولی این آپدیت برای گیمر‌هایی که بازی را در رایانه‌های شخصی تجربه می‌کنند، شامل یک بسته‌الحاقی بافت‌های Ultra HD نیز است که جلوه بهتری به گرافیک بازی می‌بخشند. یوبی‌سافت در مورد این بسته‌الحاقی در سایت رسمی خود گفت:

بسته بافت‌های Ultra HD، بافت‌های معمولی بازی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و بر روی ظاهر شخصیت‌ها، سلاح‌ها و همچنین اجزای کلی محیط تاثیر‌گذار است. علی‌رغم این‌که این بافت در رزولوشن‌های پایین هم ظاهر بسیار زیبایی به بازی می‌دهند، ولی برای داشتن بهترین تجربه از آن رزولوشن 4K پیش‌نهاد می‌شود.

یوبی‌سافت در حالی این توضیحات را منتشر کرده که برای اجرای بازی با استفاده از بسته بافت‌های Ultra HD نیاز به یک سیستم و کارت گرافیکی قدرت‌مند دارید. با استناد به توضیحات رسمی بروزرسانی 1.1 بازی، برای اجرای Rainbow Six Siege با استفاده از این بسته‌الحاقی، در رزولوشن‌های 1080p و 1440p به یک کارت گرافیکی با حداقل میزان حافظه ۴ گیگابایت نیاز خواهید داشت. ولی برای اجرای بازی در رزولوشن 4K با جزییات سایه‌زنی و نورپردازی متوسط باید حداقل یک کارت گرافیکی با میزان حافظه ۶ گیگابایت داشته باشید و برای اجرای آن در بالاترین تنظیمات ممکن،‌ نیاز به استفاده از دو کارت گرافیکی متصل شده با استفاده از تکنولوژی‌های CrossFire ای‌ام‌دی یا SLI انویدیا، با حافظه گرافیکی بیش از ۶ گیگابایت دارید.

بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۰ آذر برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و توانست در هفته اول انتشار رتبه ششم جدول فروش هفتگی انگلستان را تصاحب کند.

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده