// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ عرضه The Banner Saga برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4‌ مشخص شد

زمان عرضه‌ی The Banner Saga برروی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4‌ در نهایت اعلام شد. اگر از طرفداران این بازی هستید، زیاد در انتظار عرضه‌ی این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتم نخواهید بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

روز سه‌شنبه ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۲ دی ۱۳۹۴) زمانی‌ است که منتظران The Banner Saga در ایالات متحده در نهایت می‌توانند به انجام این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت بپردازند. این تاریخ بدان معنا است که The Banner Saga روز ۱۳ ژانویه -یک روز دیرتر- در کشور‌های اروپایی عرضه می‌شود.

به گفته‌ی وِرسوس ایوِل، ناشر بازی در وبلاگ پلی‌استیشن، The Banner Saga به هشت زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی و چند زبان دیگر ترجمه شده است. متاسفانه هیچگونه ویدیو یا تصویری از The Banner Saga پس از دو سال از زمان عرضه برروی رایانه‌های شخصی جهت نمایش نحوه‌ی عملکرد بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر نشده است.

تمام چیزی که تاکنون به آن اشاره شده حضور جان واتسون، برنامه نویس و یکی از سه بنیان‌گذار استودیوی استوئیک در فرایند پورت کامل بازی برروی کنسول‌ها است. در حالی که این فرایند نه تنها شامل قابل اجرا کردن The Banner Saga برروی کنسول‌ها می‌شود؛ بلکه شامل طراحی مجدد آن جهت بهبود تجربه بازی برروی پلی‌استیشن 4 و کنترلرش نیز می‌شود.

البته با توجه به نوبتی بودن مبارزات در بازی The Banner Saga و همچنین انتخاب استایل ماجراجویی خود در خارج از مبارزه، نباید زیاد برروی نحوه کنترل بازی در کنسول‌ها سخت گرفت. در هر حال مسلما جدای از بحث گیم‌پلی، کنسول‌ها از بُعد گرافیکی از عهده‌ی این بازی بر خواهند آمد.

هنوز قیمتی برای بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام نشده، اما به عنوان یک نمونه برای قیمت‌گذاری می‌توان به قیمت ۱۴.۹۹ پوندی بازی در استیم اشاره کرد.

بازی The Banner Saga یکی از اولین بازی‌هایی است که عرضه‌ی آن از طریق کیک‌استارتر محقق شد. در کل این بازی چه از نظر هنری و طراحی کلی و چه از نظر عمق داستانی موفق و جذاب است.

فروش خوب بازی سازندگان را قادر ساخته تا برنامه‌ی تولید دو قسمت بعدی  این سه‌گانه را ادامه دهند. دومین بخش بازی برای عرضه برروی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. بازیکنان قادر به انتقال محتوای ذخیره شده‌ی شماره اول به بازی‌های بعدی خواهند بود.

شما می‌توانید تصاویری از گیم‌پلی و داستان بازی را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

|

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده