نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴

اتمام بخش داستانی Fallout 4 در یک ساعت و ۹ دقیقه!

شخصی‌ به نام BubblesDelFuego موفق شد در زمان یک ساعت و ۹ دقیقه بازی نقش آفرینی پسا آخرالزمانی Fallout 4 را به اتمام برساند و رکورد دنیا را به نام خود ثبت کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بابلز دل فواگو، یکی‌ از کاربران وب‌سایت یوتیوب و طرفدار فال‌اوت ۴، جدیدترین بازی نقش آفرینی کمپانی بتسدا، در این وب‌سایت ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌داد وی توانسته در مدت ۱ ساعت و ۹ دقیقه کل بخش داستانی‌ بازی را به اتمام برساند.

وی در ادامه اعلام کرده که برای رسیدن به این رکورد، از هیچ‌گونه تقلب یا مادی استفاده نکرده است و تنها با استفاده از برخی‌ باگ‌های بازی، پروسه اتمام بخش داستانی را سرعت بخشیده است.

با توجه به محبوبیت روز افزون اتمام بازی‌ها بخصوص بازی‌های نقش آفرینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ما باید به زودی منتظر شکسته شدن رکورد بابلز دل فواگو توسط بازیکن دیگری باشیم.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد و توانست با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده