نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

مارک والبرگ حضور خود در قسمت پنجم فیلم Transformers را تایید کرد

تقریبا یک سال پیش بود که مارک والبرگ در مصاحبه‌ای از علاقه خود به حضور در فیلم (Transformers 5) خبر داده بود. امروز وی در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که در این فیلم حضور خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تقریبا یک سال پیش بود که مارک والبرگ اعلام کرده بود که تقریبا مطمئن است در قسمت پنجم فیلم Transformers حضور خواهد داشت. از آن زمان خبر چندانی از مراحل ساخت فیلم نبود تا اینکه وی اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت سین پاپ انجام داد، حضور خود در قسمت جدید این مجموعه را تایید کرد.

در فیلم قبلی‌ این مجموعه که Transformers: Age of Extinction) نام داشت، والبرگ ایفای نقش کید یگر، یک مخترع و مکانیک اهل تگزاس را بر عهده داشت. فیلم قبلی‌ این مجموعه توانست در سرتا سر دنیا به فروشی بالغ بر ۱.۱ میلیارد دلار دست پیدا کند که این مساله فروش کل فیلم‌های این مجموعه را در سرتاسر دنیا به مبلغی بالغ بر ۳.۷ میلیارد دلار رساند.

فیلم‌نامه Transformers 5 توسط آرت مارکوم (نویسنده Iron Man)، مت هالووی و کن نولان (نویسنده Black Hawk Down) نوشته خواهد شد. مایکل بی، کارگردان فیلم‌های قبلی‌ این مجموعه هنوز به صورت رسمی‌ به عنوان کارگردان این قسمت اعلام نشده است اما احتمال اینکه وی سکانداری فیلم را بر عهده بگیرد، بسیار زیاد است.

علاوه بر قسمت پنجم این فیلم، یک فیلم بلند انیمیشن نیز از این مجموعه در حال ساخت است که به ریشه‌های Transformers می‌پردازد و داستانش در سیاره سایبرتورن، خانه این موجودات تغییر شکل دهنده جریان دارد. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط اندرو برر و گابریل فراری نوشته خواهد شد.

هر دوی این دو فیلم جدید که قرار است از مجموعه Transformers ساخته شوند، محصول اتاق نویسندگان Transformers هستند که تازه تاسیس شده است. از اعضای این بخش  می‌توان به رابرت کرکمن، خالق سریال مرده متحرک، جف پینک‌نر، نویسنده دو سریال Fringe و Lost و استیون دی‌نایت، خالق فصل اول سریال Daredevil اشاره کرد.

فیلم Transformers 5 به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده