نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

راهنمای Fallout 4: آموزش پیوستن به انجمن Railroad

پس از این‌که در قسمت قبلی سری مقالات آموزشی بازی Fallout 4، راهنمای پیوستن به انجمن The Brotherhood of Steel را شرح دادیم، در این قسمت چگونگی ملحق شدن به انجمن Railroad را شرح خواهیم داد که از قضا کار نسبتا دشواری نیز است!

در فال‌اوت 4 در مجموع چهار گروه مختلف هستند که می‌توانید در آن‌ها عضو شوید. در این میان پیوستن به گروه Railroad کمی دشوار است. چرا که این گروه سعی می‌کنند تا تمام اطلاعات مرتبط با خودشان را مخفی نگه دارند و به همین دلیل هم بازی هیچ راهنمایی برای پیوستن به آن‌ها در اختیار گیمر قرار نمی‌دهد. نام این گروه برگرفته از خطوط راه‌آهن زیر‌زمینی آمریکا در قرن ۱۹ میلادی است که برده‌های سیاه‌پوست  برای فرار کردن از دست اربابانشان از آن استفاده می‌کردند. دلیل این نامگذاری این است که اعضای Railroad اعتقاد دارند گروه Institute، که رقیب اصلی آن‌ها هم به‌شمار می‌رود، سربازان Synth را به بردگی گرفته است و به همین دلیل هم تمام تلاش خود را برای آزاد‌سازی آن‌ها انجام می‌دهند.

مقالات منتشر شده تا به امروز

1
2
3
4
5
6

شاید پیوستن به این گروه واقعا دشوار باشد، ولی در صورت موفقیت، می‌توانید شخصیت دیکون را به عنوان یک همراه کنار خودتان داشته باشید، لباس‌های خودتان را شخصی‌سازی کنید و همچنین سلاح Deliverer را دریافت کنید که یکی از بهترین سلاح‌های بازی است. برای ملحق شدن به Railroad، اول باید یک کوئست کاملا مخفی را آغاز کنید و علی‌رغم این‌که این کوئست هیچ راهنمایی در اختیار‌تان قرار نمی‌دهد، آن را تمام کنید.

کوئست مذکور Road to Freedom نام دارد که شروع کردنش بسیار دشوارتر از تمام کردنش است! چرا که این کوئست را می‌توان به چند روش مختلف آغاز کرد. یکی از این روش‌ها جستجوی منطقه Park Street Station برای پیدا کردن نشانه‌هایی از انجمن Railroad است. روش دیگر صحبت کردن با دکتر آماری در حین انجام دادن کوئست The Molecular Level است. ولی ساده‌ترین روش، گوش کردن به صحبت‌های مردم در یکی از دو منطقه Diamond City یا Goodneighbor است. برای این کار فقط کافی است کمی صحبت‌های افرادی را گوش دهید که در مورد Railroad در یکی از دو منطقه مذکور صحبت می‌کنند. پس از فعال شدن این کوئست، منطقه Boston Commons در روی نقشه شما نشانه‌گذاری خواهد شد که پس از رفتن به آن‌جا، کاملا بدون هیچ راهنمایی باید کوئست را ادامه دهید و تمام کنید.

ption id="attachment_88261" align="aligncenter" width="1920"]fallout_4_guide_companions_deacon_romance پس از پیوستن به انجمن Railroad می‌توانید شخصیت دیکون را به عنوان همراه انتخاب کنید

روش اصولی که بازی برای تمام کردن این کوئست در نظر گرفته، دنبال کردن نشانه‌های قرمز رنگی است که در خیابان دیده می‌شوند. البته این نشانه‌ها ممکن است هر از گاهی ناپدید شوند. ولی در حالت کلی دنبال کردن آن کار خیلی سختی نیست. ولی اگر حوصله این کار را ندارید، کافی است به کلیسای قدیمی (Old North Church) واقع در قسمت شمال شرقی نقشه و در نزدیکی منطقه River Bank بروید. البته در نظر داشته باشید که دنبال کردن نشانه‌های قرمز رنگ شما را به مناطقی هدایت خواهد کرد که دشمنان زیادی انتظار‌تان را می‌کشند و می‌توانید امتیازات تجربه زیادی در طی مسیر کسب کنید.

به هر حال پس از این‌که با هریک از روش‌های مذکور وارد کلیسا شدید، در اولین راهرو به سمت راست بپیچید. پس از آن باید یک علامت فانوس روشن را مشاهده کنید که کنار یک تونل نقاشی شده است. وارد تونل شوید و تا زمانی که به انتهای بن‌بست آن نرسیده‌اید، مسیرتان را ادامه دهید.

fallout_4_guide_how_to_solve_puzzle_old_north_church_road_to_freedom

در این قسمت باید یک پازل نسبتا ساده را حل کنید. شما یک نشان دایره‌ای شکل را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن در جهت عقربه‌های ساعت یا در خلاف آن بچرخانید. برای حل این پازل، باید با چرخش حلقه، حروف کلمه Railroad را به ترتیب و یک به یک روی فلش بالایی قرار دهید و این کلمه را بسازید. برای درک بهتر چگونگی حل این پازل، می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

|

پس از حل این پازل یک درب سنگی باز می‌شود و وارد پایگاه انجمن Railroad خواهید شد و دیکون را ملاقات خواهید کرد. سعی کنید در مکالمات‌تان به Synth‌ها ابراز علاقه کنید تا کوئست Tradecraft فعال شود. در این کوئست باید یک منطقه نسبتا بزرگ را پاک‌سازی کنید که مملو از دشمن است. ولی در عوض آیتم‌های با‌ارزش زیادی هم وجود دارند که می‌توانید در جای‌جای این منطقه آن‌ها را پیدا کنید. پس از اتمام Tradecraft می‌توانید به شکلی رسمی به انجمن Railroad ملحق شوید و همچنین دیکون را به عنوان یک همراه انتخاب کنید.

ption id="attachment_88260" align="aligncenter" width="820"]Fallout 4_20151113172317 سلاح Deliverer را می‌توان با پیوستن به انجمن Railroad به دست آورد که یکی از بهتری سلاح‌های بازی است

همچنین سلاح Deliverer را دریافت خواهید کرد که یک کلت کمری است و برای گیمر‌هایی که شخصیت خودشان را بر اساس ویژگی چالاکی (Agility) ساخته‌اند، یک سلاح بسیار ویران‌گر است. چرا که با استفاده از این سلاح شانس بیشتری برای هدف‌گیری نقاط مختلف بدن دشمنان در سیستم V.A.T.S دارید و همچنین میزان مصرف AP این سلاح نیز ۲۵ درصد کم‌تر از اسلحه‌های دیگر است.

به‌علاوه پس از تمام کردن چند کوئست مرتبط با گروه Railroad، می‌توانید از طریق سیستم ساخت و ساز انحصاری این انجمن لباس‌های خودتان را هم مانند زره شخصی‌سازی کنید. البته سلاح مخصوص پناه‌گاه ۱۱۱ در این بین یک استثنا است.

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده