نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

سرنوشت شخصیت ویل اسمیت در فیلم روز استقلال: بازخیز مشخص شد

همانطور که پیش از این نیز معلوم شده بود، ویل اسمیت، بازیگر نقش کلنل استیو هیلر در فیلم روز استقلال، در قسمت دوم فیلم که نامش روز استقلال: تجدید حیات (یا بازخیز) است، حضور نخواهد داشت. حال سرنوشت این شخصیت و دلیل نبود وی در قسمت دوم فیلم مشخص شده است.

اخطار: اگر دوست ندارید که هیچ اطلاعاتی‌ از قسمت دوم فیلم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از خواندن ادامه این مطلب خودداری کنید.

چند روز پیش بود که اولین تریلر از فیلم روز استقلال: تجدید حیات (Independence Day Resurgence) منتشر شد. همزمان با پخش این تریلر، وب‌سایتی با نام «جنگ ۱۹۹۶» (www.warof1996.com) توسط عوامل فیلم راه‌اندازی شد که در آن‌ مشخص شد کلنل استیو هیلر (شخصیتی که ویل اسمیت ایفای نقشش را بر عهده داشت)  پس از وقایع قسمت اول فیلم کشته شده است.

بنا به گفته این وب‌سایت، هیلر در هنگام آزمایش کردن یکی‌ از جنگنده‌ها‌ی بیگانگان با یک نقص فنی مواجه شد و همین موضوع باعث کشته شدن وی شد. در توضیح سرنوشت این شخصیت در این وب‌سایت چنین آمده است:

دلاوری‌های هیلر و این مساله که وی یک تنه سفینه مادر بیگانگان را از بین برد، در جنگ سال ۱۹۹۶ وی را تبدیل به یک شخصیت محبوب جهانی‌ کرد. با این حال جسمین همسر وی و پسرش دیلان، خاطره او را زنده نگه داشته‌اند.

|

در فیلم جدید ویویسا فاکس برای ایفای نقش جسمین، همسر میلر، باز خواهد گشت و وظیفه ایفای نقش دیلان، پسر میلر را جسی آشر بر عهده دارد. ویل اسمیت هرگز دلیل خود را برای حضور نیافتن در این فیلم بازگو نکرده بود و با توجه به اینکه حال سرنوشت وی معلوم شده، هیچ شانسی برای حضور او در فیلم نباید قائل باشیم.

داستان قسمت دوم فیلم روز استقلال، ۲۰ سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد. انسان‌ها پس از شکست دادن بیگانگان در قسمت اول، از تکنولوژی‌های آنها استفاده کردند تا به پیشرفت‌های تکنولوژیک چشمگیری دست پیدا کنند و این مساله باعث خشم بیگانگان شده است و آنها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به زمین حمله کردند.

علاوه بر ویویسا فاکس، از هنرپیشگانی که در قسمت اول این فیلم حضور داشتند و ما در قسمت دوم هم آنها را می‌بینیم می‌توان به جف گلدبلام (در نقش دیوید لوینسون)، برنت اسپاینر (در نقش دکتر برَکیش اوکان) و بیل پُلمن (در نقش توماس ویتمور) اشاره کرد. همچنین هنرپیشگان جدیدی مانند لیام همسورث، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ، جاد هیرش و سلا وارد در این فیلم حضور دارند.

روز استقلال: تجدید حیات که به کارگردانی و نویسندگی رولند امریچ ساخته شده است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) تقریبا ۲۰ سال پس از اکران فیلم نخست در سینماهای سراسر دنیا برروی پرده می‌رود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده