نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: جدیدترین تریلر قسمت مخصوص کریسمس سریال Sherlock

قسمت مخصوص کریسمس بسیار مورد انتظار سریال شرلوک به زودی پخش خواهد شد و بی‌‌بی‌سی، شبکه پخش کننده این سریال، امروز تریلر جدیدی از این قسمت مخصوص را منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

مقاله مرتبط

قسمت مخصوص کریسمس سریال شرلوک که به زودی از شبکه تلویزیونی بی‌‌بی‌سی انگلستان پخش خواهد شد، برخلاف دیگر قسمت‌های این سریال، داستان آن‌ در لندن سال ۱۸۹۵ جریان خواهد داشت. این شبکه امروز تریلر جدیدی از این قسمت مخصوص را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ را مشاهده کنید:

|

در این تریلر ما بازهم بندیکت کامبربچ را در نقش شرلوک می‌بینیم که مانند دیگر قسمت‌های این سریال، دکتر واتسون با بازی مارتین فریمن وی را همراهی می‌کند. این تریلر جدید نسبت به تریلرهای قبلی‌ای که از این قسمت پخش شده، ترسناک‌تر است و بیشتر تمرکز خود را برروی نشان دادن عروس منفور (که نام این اپیزود هم هست) گذاشته است که یک شات‌گان دستش گرفته است!

استیون موفات، یکی از خالقان سریال، چندی پیش در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو گفته بود که این قسمت حس متفاوتی خواهد داشت. موفات همچنین در سن دیگو گفته بود:

انگار ما کتاب ها را دوباره بررسی کرده باشیم و متوجه شده باشیم که سریال را به اشتباه در دوره زمانی نادرستی درست کرده‌ایم و الان در حال درست کردن آن هستیم.

هم‌چنین چندی پیش اولین تریلر از این قسمت مخصوص منتشر شد که شما می‌توانید در زومجی آن را مشاهده کنید.اگر برای شما دانستن این موضوع که چطور عوامل این سریال از لندن ویکتوریایی سر در آورده اند، جالب است، باید بگوییم ماجرای این قسمت ویژه ربطی به داستان اصلی این سریال ندارد.

قسمت مخصوص کریسمس سریال Sherlock در اولین روز سال نوی میلادی (۱۱ دی) در انگلستان و امریکا پخش خواهد شد. همچنین این قسمت در برخی‌ از سالن‌های سینما نیز قابل مشاهده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده