نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

وب‌سایت آمازون فرانسه تاریخ انتشار بازی Rise of the Tomb Raider را برای رایانه‌های شخصی‌ اعلام کرد. این بازی که در انحصار زمانی‌ کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و  ایکس‌باکس وان بود، قرار بود در اوایل سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت آمازون فرانسه امروز با اضافه کردن نسخه رایانه‌های شخصی بازی Rise of the Tomb Raider، تاریخ انتشار این بازی را بر روی این پلتفرم ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۹ بهمن) اعلام کرد. تابستان گذشته کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، اعلام کرده بود که نسخه رایانه‌های شخصی‌ Rise of the Tomb Raider که پیش از این در انحصار زمانی‌ کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان بود، اوایل سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود. با این حال کسانی که می‌خواهند بازی را برروی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنند، حداقل یک سال دیگر باید صبر کنند.

Rise of PC

لازم به ذکر است که تاریخ انتشار نسخه پی‌ سی‌ بازی همزمان شده است با بازه زمانی‌ای که قرار است اولین بسته الحاقی Rise of the Tomb Raider با نام بابا یاگا (Baba Yaga) منتشر شود.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۴ بود که خبر انحصاری بودن این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان اعلام شد. با این حال بسیاری معتقد بودند که منظور از این خبر این است که بازی در انحصار زمانی کنسول‌های ایکس‌باکس خواهد بود که کمی بعد مشخص شد این افراد درست فکر می‌کردند.

|

بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۴ برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست مورد استقبال بازیکنان و منتقدین قرار بگیرد. ما نیز در زومجی نسخه نسل هشتمی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. نیلوفر ابراهیم‌پور در نقد خود از بازی نوشت:

Rise of the Tomb Raider با تمام نقاط قوتی که در خود جای داده‌، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی نسل هشتم شده است. نمی‌توان به خاطر سیستم ضعیف مبارزات کل بازی را زیر سوال برد. اما اگر استودیو کریستال داینامیک وقت بیشتری را برای آن صرف می‌کرد، بدون شک این بازی یکی از آثار بی‌نقص این نسل به شمار می‌رفت. درست است که مایکروسافت برای مدت کوتاهی این بازی را در انحصار خود قرار دادT اما بدون شک اگر طرفدار این سبک هستید باید سراغ کنسول ایکس‌باکس وان بروید تا این جواهر ارزشمند را از دست ندهید.

آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی برروی رایانه‌های شخصی خود هستید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده